• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • LillemanTösa

Till ALLA Mammor, Pappor, Väninnor, Systrar, Bröder, Döttrar & Söner...

Ingen kan göra Allt, men Tillsammans kan vi göra Mycket..

TACK.. för dettta engagemang..utan Er, ja, då hade det blivit 200:-.. och en massa fina tankar..men nu blev det så Mycket...så Mycket..MER..TACK ÄN EN GÅNG..

Ge mig handen, min vän, när det mörknar
    Jag behöver så väl en hand
    Och låt ljusa och rofyllda tankar
    Skapa drömmar vi ger varann

Låt värmen från den som finns till för dig
    Tända stjärnor vid himmelens rand
    Ge mig handen, min vän, när det mörknar
    Jag behöver så väl en hand

Varma tankar och händer som tröstar
    Är som sol över frusen jord
    Och den närhet vi har till varandra
    Ger långt mera än tusen ord
    (Carola - Sov på min arm albumet)

Till ER... från Visslan-Malin & LillemanTösa-Therese

Och till Alla Er andra..kom ihåg..Therese och Nicklas Behöver & Uppskattar Er precis lika Mycket..Precis lika mycket..så är det..

Go Natt Allihopa, Vi ses här imorron igen...KRRRRAAAAAAAMMM

• Kickelina

Gokväll!!

Har inte varit inne på Tilletråden på några dagar, läser om en sång som gjorts för Tille.
    Var kan man höra den?
    Svara gärna i min gästbok, så jag inte missar svaret...kanske är det något annat som hänt, läser om ett inslag i TV4, uppdatera mig gärna där också...och det rekommenderande brevet,insamling vad innebär det...(är jag inte lite nyfiken jag?) TACK på förhand

Therese, jag är lite vimsig och trött och tom i huvudet efter flera dagars flyttstädning, då vi åkte på att städa lägenheten som vi flyttar in i också, usch vilka skitgrisar det är som bott där, och vad dom slarvat, 18 timmars extra slit...
    Hoppas allt är väl med er och önskar er en skön valborgshelg!!

Många kramar och godnatt!!

• kapet

LillemanTösa skrev:
    Ingen kan göra Allt, men Tillsammans kan vi göra Mycket..
    Håller med.

• niederkk

Hey Therese and family, have a good night.
    Regards from Germany, Kristina

• Toblerone

Alltid roligt att få paket, speciellt när man minst anar det.
    Håller med många föregående skrivare att det är vi som ska tacka er för ALLT ni delar med er till oss. Ni har blivit som några vi känner och som vi bryr oss mycket om.
    Vår dotter Hanna 5år, som är språksam av sig, berättar ofta om Tille för okända människor, även hon tycks känna er. När vi handlar har hon ofta berätta för tanter och farbröder:
    -Vi känner en bebis som dog, han heter Tille. Han hade en sjukdom.
    -Visst är det synd om Tille som har massa sår på kroppen?

Eller fråga:
    -Känner ni också Tille?
    -Ska ni också släppa upp ballonger till Tille idag? Självklart tyckte hon att alla skulle göra det.
    Hoppas att ni har det bra.

God natt, och kramar i massor till er från oss.

• Memo

Tänder ett ljus för Tille, vi tänker på dig
  • miniGrynet

Får man fråga, vad är det som kommit på posten till familjen idag?
    Har inte hängt med riktigt... och det är så himla svårt att läsa ikapp på den här tråden eftersom det skrivs så himla mycket.