• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ÖRTEGREN

Hej Therese och Nicklas
    ..det är vi som tackar er för att ni har delat med er och att vi fått lära känna er och lille Tille ..jag har idag fått boken om Tille och måste säga att den är otroligt fin. Mina tårar ..ja de bara rann när jag blädrade i boken och jag har ochså lyssnat på låten och den var jättefin med likaså inslaget i TV4 mitt.
    Hoppas på en fin valborgshelg för er, ...många varma vårkramar från Landskrona / Susanne med familj

• isablo

Hej Tillesöt!

Hoppas att du har haft en bra dag..
    Idag var vi och handlade hela familjen,
    såg en sån söt bamsesnutte som du har och
    köpte den till min son..
    Han älskar den och snuttar och gosar som
    tusan med den..

Du finns i våra tankar din lilla gulleplutt!

Kramar!

• suss6

När nattens alla stjärnor lyser klart på himlavalvet så finns där en stjärna som lyser så starkt så starkt så starkt och det är din stjärna tilleman...sov gott älskade lilla vän...

• Lindous

Tänker på er jämt.... saknar lille Tille... är säker på att han har det bra upp i himmelen.... där är det väl alltid sommar o sol... massa sockerdricka o glass.... bad o stoj.... Ni finns för alltid i mina tankar...
    Många varma kramar från Linda m/familj

• Sessa82

Vill bara komma in och krama om er...

KRAM...

Till Therese, Nicklas, Liam och Dea....
    Ni är värda de bästa som kan fås

• Tottsie

Tack för att jag fick hjälp att hitta Tilles song...tårarna rinner igen....Tack Camilla....sov gott

• minisnutt

Nu har jag äntligen kunnat lyssna på Tilles låt och kollat på tv-programmet. Helt underbara båda två.
    Som sagt förut, det är vi som vill tacka er för att ni delat med er o varit så öppna.
    Ha det så bra ni bara kan!
    Många kramar till Therese, Nicklas, Tille, Liam och Dea från Desiree m. familj

• Sanders mamma 04

Har vært ute med jobben i kveld, men måtte oppdatere meg her inne på familjeliv før jeg finner senga. Får ikke vært inne på noen dager siden jeg skal på tur, og det blir litt vemodigt. Det er så mange snille, gode, omtenksomme personer her. Kommer til å savne dere alle.

Til Therese og Nicklas: Hva kan jeg si som ingen andre allerede har sagt???
    Sier bare at jeg er enig med de andre. Det er dere som skal ha takk! Takk for at dere deler dette med oss. Takk for at vi fikk bli "kjent" med Tille og dere. Takk for at dere er Therese og Nicklas, de beste på jord! Dere er i mine tanker.

Natta Tille, ser opp på stjernene og tenker på deg.

Ønsker dere alle en god natt og en riktig fin helg!

• Ella79

God Natt allihopa. Vem vi än är, var ni än är...

• Skrutten o  hans mamma

Tänkte kika in så här i nattens timma för att önska er en
    trevlig helg och en skön Valborg!

Håller tummarna för att det blir sol, mmm.... får nog blinka lite med dig Tille...för du tänker väl inte busa och skicka regn...Jaaaaa då får vi ta med paraplyet... än är inte den här mamman så "vuxen" att hon inte kan plaska och dansa i regnet

Kramar till er alla från Skrutten och hans mamma