• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Snuttan77

Godmorgon Tille, i natt drömde jag om dig, att jag läste din bok, den var så fin och jag var så glad att jag hade den, så nu får jag köpa den för jag tror att den är jättefin! Idag ska vi ha kalas här så jag ska baka en tårta nu, hoppas din dag bli fin och solig! Ta bra hand om dina föräldrar idag!

Kramar Anna och Ida

• glömsk

Godmorgon Tille&familjen...Hoppas ni har sovit gott,drömt sött..Ha en bra dag..Kramar om er ..=)

• Briana

Therese Och Nicklas !

Jag är jätteglad att ni blev glada för erat paket som damp ner i brevlådan !!

NI är verkligen värda detta efter allt ni delat med er till oss. I allt det jobbiga har det alltid funnits tid för oss här på FL.

Ni är så starka och era vänner kan vara lyckliga som har er som vänner. Och jag är glad att fått lära känna er så här.

Många kramar Maria

• fru bengtsson

Godmorgon!

Therese och Nicklas: Jag kan bara istämma med övriga om att det är vi som ska tacka! Tacka för att vi har fått följa Tille och er, för att ni så generöst delat med er av ert liv och fått så många av oss att stanna upp och tänka till lite... Från djupet av mitt hjärta - TACK!

Önskar er en bra dag!

Kram, Angelica

• MalinH

God morgon Tille lille!
    Mina tankar går till dig flera gånger varje dag!
    Ha en bra helg bland dina nya vänner med mycket bus och lek...

Familjen hoppas ni får en trevlig valborg!

Kram Malin

• Anonym

Vad kommer det sig att inte alla får chansen att vara med på insamlingar etc. som görs här inne? Trist.

• Sassa82

Anonym: Det hade alla det sattes ut "meddelanden" här i tråden.

• annelie75

Hej familjen...
    Hoppas ni får en underbar dag!!!
    Tänker på er...

Tille; always in my mind and heart...

kramar till er alla...

• HeWe
    Gomorron gooa rara lilla Therese Å Nicklas...

Här skiner solen å alldeles klarblå himmel, precis som lilleTillemann.

Jag vill bara säga att det är absolut INTE Ni som ska tacka oss....
    Vi tackar er från djupet av våra hjärtan för allt som ni har gett oss,
    såååå otroligt mycket... genom att dela med er utav er vardag i er Fina familj, och att vi fått följa älskade lillegooos Tille, varje dag, både era glada och sorgsna stundet... Sån styrka och omtänksamhet, så enormt Stort...

Ser fram emot att (kanske) få en glimt utav hur häftet blev...Malin Å Therese har varit duktiga som hållit i det hela...( textningen för hand = Jag.) 

Hoppas att det kommer väl till pass...och att Liam å Dea blir glada över deras presenter... det tror jag säkert att de blir.

Vad för skoj kan då kommas på under denna dag,  månne tro....
    Jaa, här gäller städning... Det är ett måste. 
    Er dag kommer säkert att bli bra, vad än ni bestämmer er för att göra... å ideér verkar ni inte ha problem med, sånt engagemang, helt otroligt.

* Therese.... hur går det med fläskboken då? 
    * Är det hårt schema du följer, eller är det mest för att komma ut å träna åså?
       Du är strong du...å ingen bulldozer inte. Lycka till med träningen åså.

* Jag lyckades gå ner 34 kg en gång, efter jag fick flickorna... gick tyvärr alldeles för snabbt, men sen började jag om att jobba på GB-Glace, hm,  då började jag sakta, så sakta smyga mej uppåt igen...men lyckades ändå hålla det i 6 år. VARFÖR är glass såååååå gott, det bästa som finns.. 
    Nu är jag tyvärr en bit ovanför där jag var innan de 34 kg, så nu är det väl bara träning som gäller igen då.
    Men har man bara en vilja så stor, så går allt... fast jag tycker att du ser fin ut som du är...men sånt måste man ju få känna själv, eller hur?

Nee, nu är det bara å dra tjuren vid hornen...här dansar inte dammråttorna ut genom dörren, av sig själv, tyvärr.
    Hoppas nu att ni får det bra idag, å massor med ömma gooa kramar å en klapp på axeln för ditt tränande, å Nicklas tränande,  det här kommer gå bra, du fixar allt...Å även Nicklas.
    Vi hörs sen, kramgooa kärleksfamiljen omtänksamhet...
    slängisarna till lilleTillemann som nu har fullt upp med att stråla  med sin charm, däruppifrån nåt fint litet mjukizpluffzigt moln...kikandes ner på mamma å pappa kärlek och han leeeeer så sött.
    kram Tillevännen Helén i Piteå.

• Matty

Godmorgon kära familjen!
    Vad roligt att ni blev så glada, då har syftet uppfyllts! En liten, liten tröst som inte förändrar så mycket, men som ändå kanske kan vara till ngn hjälp. Instämmer helt med att det är vi som ska tacka ER, TACK för allt ni gett och ger! Ni har liksom trängt in i ens hjärta, och där stannar ni kvar!
    Ha det så gott nu, och njut av vetskapen att ni är fantastiska! TACK igen!
    Kram Sofia.