• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mamelutten

Godmorgon

Önskar Er en fin Valborgshelg och håller tummarna för att vi ska få fint väder så vi Alla kan njuta av vårsolen.

Tänker På Er Alltid

Många Kramar

• Therese6699

Godmorgon, här strålar solen idag.

HeWe: Vi kunde ana att det var du som hade skrivi texten : ) Du textar så himla fint. När det gäller träningen så tränar jag inte i första han för att bli "supersmal" utan för att må bra och för att kunna göra dom saker jag vill utan att flåsa ihjäl mig : ) Vilket tyvärr är fallet nu. Jag brukar inte köra på någon hård diet för det kan jag aldrig hålla i längden. Utan jag försöker träna 4 dagar i veckan rätt hårt och se till att jag får mycket vardagsmotion mellan träningspassen. Sedan brukar jag försöka att äta så nyttigt jag kan i veckan och på helgerna äter jag  vad jag vill. Det har funkat bra och det är något som passa mig. Jag är inte någon sån som kör med alla möjliga bantningspreparat, utan jag tränar för att hålla mina muskler igång och på köpet får man en lite smäckrare kropp : )

Anonym. Jag vet att det har legat ett meddelande ute på tråden flera gånger och i gästboken har det varit även varit antydningar om det också. Men det har ju varit mycket folk både på tråden och gästboken så jag antar att man lätt kan ha missat det. Men det jag vill säga är att jag tänker på hela FL när jag läser diktsamlingen och jag uppskattar alla som skriver och stödjer oss här på FL. Vi har fått sånt stöd redan ifrån första tiden och alla här har betytt mycket för oss.

Nu ska jag ta och käka frukost.

• Memo

God morgon familjen

Hoppas att natten har varit bra. När kommer Liam och Dea? Skulle vara kul att få veta vad dom tycker om sina små paket. Fast jag tror att du Therese delar med dig till oss sedan
    Här har det regnat hela morgonen men jag tror att det börjar klarna upp nu, är det du Tille som kommer att skänka oss lite solsken idag tro? Det skulle vara väldigt trevligt för jag är så sugen på att grilla lite idag.

Tänker på er
    Kram

• IrmelinFraNorge

God morgen familien Kjærlighet. Håper dere har like fint vær i Sundsvall som vi har her i Bergen i Norge. Helt blå himmel. I mine tanker heter dette været Tillevær. Jeg håper dere får en fin stund i minnelunden. En fin stund der dere kan fortelle deres fantastiske sønn hva han har betydd og fremdeles betyr for veldig mange mennesker rundt i verden.
    Dere finns i mitt hjerte.
    Kram Irmelin

• Lalune2

Vad roligt att ni blev så glada, det känns härligt i hjärtat. Jag hoppas nu att ni får många goda och roliga stunder i Thailand, det är ni väl värda!

• Farth Vader

God morgon alla fina människor,

Vad kul att paketet kom fram . Tille har verkligen uträttat mycket under sin korta livstid här på jorden. Jag känner mej stolt att ha fått vara med på resan.

Ni- Therese och Nicklas har lärt mej så mycket om kärlek och mod. Tack vare er har jag blivit en bättre mamma..joo, nu uppskattar jag allt jag har - alltid!!

Ni finns med mej hela tiden, i mina tankar och i mitt hjärta.
    Hoppas ni får en solig och fin dag.

Du Tille, jag saknar dej lilla fjärilen. Men men..jag vet att du har det bra nu..joo, det känner jag i hjärtat.

Kram på er allihopa/ Mona

• solrosen74

Godmorron till er alla,

Godmorron lille Tille

Ha en bra dag.

• Liljjan

Hej Therese!
    Läste lite om att någon bok?!
    Har du själv gjort den eller kanske fått hjälp.. Kanske pratar jag helt i nattmössan.. Vart kan man köpa den och så?

Många Kramar Lina

• Anna1111

God morgon! Sol som tusan här i Sundsvall! Tittade precis ut genom källarfönstret... men var är solen...? Vad dimmigt det börjar bli.. gick närmare... Dags och tvätta fönstren.. solen skiner visst!
    Vad roligt att folk här på FL gått ihop med denna diktsamling till er! Jättefint! Själv är jag ingen diktskrivare tyvärr, men det är tur att andra är det. Man har läst dem här på tråden och i dagboken och dikterna är helt otroliga. Roligt även att du ler när du ser hur många som följer Tille och er. Du har all rätt att vara så stolt som du är över honom! Tille och ni har gjort stordåd här på jorden. Jag är inte troende men det känns verkligen som Tille hade en uppgift och den uppgiften gick verkligen hem hos såå många. Alla jag känner, på jobb och fritiden är så otroligt berörda av er historia.
    Många många kramar

• Kaspers mamma

Godmorgon hela lilla familjen!

Tack för ni har delat med er av ert liv, av er familj och av lilla tille!!

Så paktet som kom... va juh ett minimalt tack från oss :)

Kram Sandra med familj