• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Änglasång

Hej,Therese...
    Ville bara önska dig och Nicklas en trevlig helg.
    Kram:Änglasång...

• solrosen74

Åh nu har jag äntligen kunnat se inslaget från tv4. Så vackert det var, va fina ni var.underbara människor, eran närhet till varandra, vårda den ömt.

• sula

Hej familjen.
    Kan inte låta bli att läsa om er, tycker ni är så starka.Ni har upplevt alla föräldrars värsta mardröm. Er lilla prins har verkligen berört oss så och gett EB ett ansikte.
    Skickar tusen styrke kramar till er alla. Ha en skön valborg.
    Varma hälsningar ifrån Susann m Familj

• catmamma

Alltså.. jag fattar inte. Har nog missat nåt.. Vad är det Therese och Nicklas har fått??

• Therese6699

Hej Berkemo: Nja inte att vi har glömt. Men dom första dagarna så hade Nicklas problem med att hosta ordentligen för Tille var rädd för det så han försökte alltid hålla igen sina hostningar och nysningar.

Sedan så när man är borta så kände man första veckan att man ville skynda hem. För det var längesedan man kunde vara hemifrån och faktiskt slappna av. Och även att man hela tiden mitt i samtal kom på sig själv med att försöka kolla efter Tille så han mådde bra. Men det har ju avtagit ju fler dagar som har avlöpt.

Kram
    tehrese

• kapet

Hej Therese
    Igår tänkte jag på Liam.Jag vet inte om ni har pratat med han.Undrar bara hur det känns för han nu? Nu har det gått ngn vecka och allt är över(både begravning och ceremonin).
    Ha det bästa
    Kram från Örebro

• Tarjas

Hej Therese

Har inte hunnit in förens nu. Vi har nöjet att få ha Elinas och Markus kusin här , när hennes föräldrar är på lite spa. Känns konstigt när de är så små, mycket yngre än ens egna barn. Känns som man glömt bort hur man ska göra allt. Men vi klarar nog det här. Ska snart iväg till stan och handla lite.

Hoppas din joggingtur blir skön och att ni får det fint i minneslunden. Är det första gången ni ska dit efter begravningen? Du behöver inte svara om du inte vill.
    Jag hoppas ni har det bra iallafall.Tänker på er och önskar er allt det bästa.

Kramar

Tarja

• Killarna Larsson

Hej!
    Vet någon länken till Tilles ALLA psp-bilder..???

• fia4

Såg inslaget alldeles nyss.. Blir så himla berörd så fort jag tänker på er och Tille. Det var ett fint jätte fint inslag, Tille har verkligen berört oss alla. Med eller utan egna barn. Känner med er. Skickar tusen kramar till er!

• Tarjas

Ja just det Therese

Glöm inte hälsa Tille från mig...Pladdertanten Tarja...Tille i mitt hjärta...och ni med...

Kram
    Tarja