• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • flingflong
    lillsmurfen skrev 2006-04-29 15:26:51 följande:
    Är det nån som kan tala om vilken tid och datum tv inslaget var på nyheterna. Vill så gärna titta men hittade det inte.Tack!
    26/4 09.15 Har jag för mig..Hoppas jag har rätt på det iaf...eller 27:e..men 09.15 e det iaf...
  • HeWe

Hej igen gooaFamiljen kärlek...

Sån värme å ära att få vara med och bidra till nåt sånt fiiiint. Tårarna trillar åter igen... 
    Jag vet att Tillemann skulle bli en helt otroligt, enormt fin storebror, å han kommer att hålla sina underbart djupblåa vackra ögon vakandes över det syskonet me, som han gör för Liam å Dea.
    Som vanligt så kommer alltid så förnuftiga beslut från er... å jag vet att det kommer gå väl.

Ha en skön å lugn kväll nu kära vänner... var i varandras armar, kramas å mys... bara VAR..

Styrkekramizar i Stora famnen... till er..Therese, Nicklas, Liam å Dea......å jag blåser upp miljoners slängpuzzisar till LilleGoooeTillemann upp i det blåå, där han sitter på sin stjärna , eller hoppar på sina moln... och ler såååå sött, å mår som en prins.
    Vi hörs..kramiz Er vän..Tillevännen Helén.

• ÄlskarNoel

Hej!

Skriver inte ofta här men läser flera gånger per dag. Blev så glad när jag läste om vad ni tänkte göra med pengarna från insamligen! Det är ju perfekt!

Håller tummarna för att ni får till en lillebror eller lillasyster till Tille. Har gått igenom IVF och vet att det är kämpigt men när det lyckas så är det värt allt såklart!

Ha en mysig valborg!

//Linda med familj

• Desse

Hallå på er goa familijen !!!!
    Kul att höra att ni blev så glada över gåvan från oss alla här på fl. Tycker det låter som en utmärkt ide, att använda pengarna till att ordna ett syskon till Tille. Ni får väl göra en liten tatuering på barnet på skinkan där det står: från FL.# LER # Nej då jag bara skojade. Vad ni än väljer att använda pengarna till så är det rätt. Om ni vill tapetsera om hela huset, eller äta på mc donalds varje dag eller vad det nu blir, så är pengarna till er och jag hoppas att det kommer till god nytta till er från oss alla på fl. Hoppas bara hur ni har berört oss alla med er omtanke och kärlek, vi kommer ALDRIG ATT GLÖMMA ER ELLER TILLE det är en sak som är säker!!!
    Hoppas ni får en trevlig valborg att att ni snart kan stoppa in vinterjackorna i garderoben !!!!
    Många kramar Desse ( ANNA )

• IrmelinFraNorge

Hei. Nå ble jeg så glad når jeg leste siste innlegget ditt i tråden Therese. Bruke pengene på IVF.... Så flott. Eller på den nye babyen om det lykkes på første gangen. Det er virkelig en ære å ha fått bidra til dette. Akkurat når jeg tenkte, jeg har i alle fall gjort NOE for å takke deg for alt du har delt, så forteller du dette. Nå blir jeg jo helt stum (det hender ikke ofte) Jeg har lyst å sette meg rett i bilen, programere GPSen og kjøre til Sundsvall og bare klemme dere masse. Stryke en hånd over ditt kinn og fortelle deg hvor fantastisk du er. Og så klemme deg litt til. Det ville jo blitt 1120 kilometer så minst to klemmer måtte det blitt. Nå har vi fått dele slutten på Tilles liv med dere, og kanskje skal vi få dele begynnelsen på ett nytt liv... Da er ringen sluttet, sirkelen perfekt. Klarer egentlig ikke å sette ord på det jeg føler. Men en ting vet jeg i alle fall.. Dere finns i mitt hjerte.
    Kram Irmelin

• Crush

Jag måset hålla med alla andra att först och främst är det vi som ska tacka er för att vi fått ta del av erat liv
    Jag håller också med om att det är en utmärkt idé att använda pengarna till ett syskon till Tille
    Hoppas att ni får en riktigt trevlig helg.
    Kramar från Sandra med familj

• Anonym

Lillsmurfen.

Här kommer en länk till nyhetsmorgon då inslaget med Tille var med. Den 1 timmes långa dokumentären sänds den 24/5 klockan 2100 på 4:an.

Då ska jag titta, och säkert många med mig, tittarrekord!!!!

tv4.se/454372.html

• Cineline

Therese: Jag undrar en sak angående dokumentären som kommer att sändas om en månad. Hur mycket har dom filmat på Tille? Den lilla glimten man såg av hans otroliga ögon i nyhetsmorgon var så vacker. Hoppas att dom har filmat honom mycket! *kramar till er*