• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ann R

I förrgår var jag ute och cyklade med en cykelvagn för barnen för första gången. De tyckte det var härligt att sitta bak i vagnen så barnsitsen bakom mig var tom, eller var den inte det? Tyckte ibland att det kändes som om det satt ett barn där i allafall så jag undrar om inte det var du Tille som smög dig ner och hängde med på en tur i det vackra vädret. Du var så välkommen så

Härligt att höra hur ni planerar för LIV Therese o Nicklas eftersom ni så länge fick planera och förbereda er på död. Tille blir nog väldigt nöjd över att få bli ängla-storebror en dag.

Massa lycka till på den resan.

Kramar från Götet

mamma till Agnes 050704 och Alma 030127
  • Nallatalla

God kväll på Er och lille Tille förstås.
    Tille,du har väl haft en härlig dag med massa lek och spring med alla andra änglabarnen?
    Jag vet att du kommer att bli jätteglad äver att få ett till syskon! Dina föräldrar är värda det inte för att ersätta dig för du är oersättlig och speciell.
    JAg tänker ofta på dig och din familj!

Kram på Er / Nalla med familj

• mormor og de 8 ungene

Hei igjen

Vil bare få ønske dere en riktig god helg

Hilsen EVA

• Karro

Har inte skrivit tidigare men måste säga att ni är en så oerhört stark och fin familj. Tille måste vara stolt att ha er som föräldrar och syskonen me. Sitter nu och lyssnar på sången och halsen stockar sig och tårarna rinner hejdlöst!

Hoppas livet är snällt mot er
    Varma Kramar...

• Gubbas

Åh vad kul å höra att ni tänker satsa på ett syskon till Tille för pengarna ni fick!!! Kul att vara med och bidra till bebisverkstaden, även om det bara är med en liiiiiiiten del.
    Vad duktiga ni är som tränar och står i, hade själv behövt lite av den energin, men det kommer väl, får ta mig i kragen lite.
    Hoppas att er kväll varit bra och att den fortsätter att vara bra.

Tille killen, tänk, snart kanske du får en bror eller syster att vaka över.
    Tänker på dig lilla gubben och hoppas att du leker mycket med de andra änglarna och har det riktigt bra. Mamma, pappa och dina syskon hankar sig fram. De känner din närvaro, hur du sitter på din lilla stjärna och tittar ner på dem och älskar dem. God natt liten.

Sonja

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) Håper du har hatt en fin dag der oppe i det blå og lekt masse med engle-vennene dine. God natt og sov godt vennen. Suss og klem fra meg.

• loppan1

Therese, det finns ingen jag önskar ett barn mer än jag önskar er det just nu. Tänk vad stolt Tille kommer att bli och tänk på all kärlek ni kommer att ge
    Kramar om idag igen

• moa marcus mio mamma

godkväll!.. så kul att höra att pengarna går till ett litet liv!.. och ett syskon till lille tille.... blev bara lite nyfiken.. hur mycke pengar blev de i slutänden?.. behöver inte svara om ni inte vill... många kramar anna

• sgr

God kväll!
    Ja, pengarna kan väl inte gå till något bättre än liv, jag vet att Tille skulle bli så glad om han fick ett litet syskon att vaka över. Vad roligt att sakerna i minneslunden fanns kvar.
    Ifall jag inte hinner titta in senare så god natt och hoppas att ni haft en bra kväll.

Godnatt Tilleman! Hoppas sin dag har varit välfylld med bus.
    Sov gott och dröm sött...
    Tänker på dig lille vän!

Kramisar
    Sandra/sgr

• IdaSaida

Så fint det var inslaget om Tille som TV 4 gjort!

Ni e en underbar familj. Kram på er!

/Ida.

Nya kort i galleriet!