• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • FraNorge

Godkveld, har igjen vært inne og lest din dagbok. Vil tro det ble fint på minneslunden. Synes det er så koselig at dere vil forsøke å bli foreldre igjen. Ønsker dere masse lykke til med det. Håper dere har en trivelig kveld. Klem fra meg.

• HeWe
    Hejhej gooa lilla fina familjen....

Ville bara önska er en fin kväll å natt...ifall vi inte hörs mer ikväll.
    Hoppas ni inte är helt knäckta efter joggingturer och goomiddag och allt vad ni hittat på idag.
    Men det kan ju även kännas skönt att få "STUPA" i säng också...
    Jaa, nu ska jag ut en sväng med lillvovven min, ska kolla om jag ser  nån liten Tillemann sittandes på en fin klar stjärna...
    Men här är det ju fortfarande såå klart på himlen, så ja får kanske vänta med det.
    Ha nu en goood natt, tänker alltid på er mina vänner...kramizar till er å gooobarnen...slängpussisarna till Tillemann....från Er vän...Tillevännen Helén.
  • Gåsa

Oj....blev alldeles tårögd när jag läste om hur ni ville använda pengarna....va fint...ett syskon...det blir iallafall ett litet bidrag....

• kapet

Hej
    Hoppas att det här med barn lyckas på första försöket.

loppan1 skrev 2006-04-29 20:42:37 följande:
    Therese, det finns ingen jag önskar ett barn mer än jag önskar er det just nu. Tänk vad stolt Tille kommer att bli och tänk på all kärlek ni kommer att ge
    Håller med loppan

Och du Tille,du kommer att få en syskon till att vaka över.Jag är säker på att du kommer att göra ett bra jobb.

Ha en bra kväll
    Kramar från Örebro
  • solrosen74

Vill önska er en god natts sömn och en trevlig valborg.

Ja du Tille har du träffat Matilda Än? det är så många som saknar henne här.Precis som du blev hon en ängel alldeles förtidigt.
    Sussa så sött lilla vän.

• viktoranton

Godkväll!!!
    Vill önska er en trevlig kväll och en trevlig valborg.
    Vad finta att sakerna var kar vid minneslunden och vad fint det måste ha blivit med fjärilarna?!!

Många kramar till er.

• AnRe72

Har sett inslaget på TV4 Mitt om Tille. Det var så fint! Jag gläder mig till att se dokumentären när den kommer på TV4.

Lyssnade på sången som Camilla har gjort och den är så vacker. Jag får tårar i ögonen när jag hör den!

Det blir väl skönt med en resa till Thailand. Har själv varit där och det är underbart.

Lilla Tille gubben, smuk som et stjerneskud!

Ni är några helt fantastiska människor, Therese och Nicklas!

Therese, jag har en fråga ang beställning av pins. Hur gör man med betalningen om man inte bor i Sverige? Jag skulle nämligen vilja beställa en fjärilspin.

Kramar Anna-Carin

• Desse

Hej på er !!!
    Ville bara kika in och önska er en god nattsömn, efter denna lördag, med mammas goda mat och kompisarnas spirande glädje. Tänker på er och hoppas att det inte känns alltför tungt nu när ni varit uppe i minneslunden hos Tilleman. Måste bara fråga en sak. Hade ni inte Tilles kista med vid begravningscermonin?? Jag såg den inte när jag kollade på bilderna i ert galleri. Om ni inte hade det hur tänkte ni angående detta ??
    Skickar nu en hjärtligt, varm, kärleksfull kram till er från mig här i Dalarna / Desse

• netta10

God kväll
    Vill bara säga vilka underbara föräldrar ni är.
    Hoppas det lyckas på första försöket med ett syskon till Tille.

• marie 37

Tilles ljus lyser ikväll, igen. Tänker på dig, du lilla barn.

Har äntligen fått höra din sång,Tille. Den är underbar och jag gråter var enda gång jag hör den.

Jag är genom förkyld och har tappat rösten. Vilket innebär att det är ganska tyst här i kväll. Ska snart gå och knyta mig. Ville bara önska en godnatt.
    Godnatt! och sov så gott. Tankar och kramar till er från mig. / Marie från ett regnit Helsingborg