• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • niederkk

Hey Therese and family, wish you a good night.
    Kind Regards from Germany, Kristina

• kapet

Skulle önska er en riktig god natt.
    Sov gott
    Tille lille du har säkert somnat .Önskar dig en god natt.

Annika H
    Om du kollar in i mitt krypin(presentation) så där har du länken till TV  inslaget.

• Linda82

Trevlig Valborg på er härliga familj!!
    låten med Camilla är bara SÅ bra! ryser varje gång jag lyssnar på den!
    Tänker på er titt som tätt! *många varma kramar till er från mig*//Linda

• Annika H

Therese och Niklas, så fint inslaget var! Tänker på er. Hoppas det går bra med bebistillverkningen, och vad skönt att ni låter livet gå vidare, det tycker säkert Tille om.:) Kram!

Kapet, tack.

• Känslosam 66

Har tittat förbi och önskar att ni lyckas med ett nytt syskon till Tille Liam och Dea

God Natt

• Eija77

Underbart om pengarna kan gå till ayy skaffa Tille, Liam och Dea ett syskon... tänk va malliga vi ska bli här på fl. Kommer att käånnas som om vi har fixat det *hehe*
    Tycker så mycket om er och är jätteglad att ni gillar "presenten". Hoppas Liam och Dea också blev stolta över sitt.
    Nu ska jag gå ner och spela lite biljard med grabbarna. Några komoisar till min sambo är nämligen här
    Natti natti

• Vibeke75

Hei..
    Hva skal man si som ikke allerede er sakt..
    Jeg beundrer dere!! Dere står for meg som selve beviset for at kjærlighet er svaret!!

Vil bare dere skal vite at dere har en helt spesiell plass i mitt hjerte!

Varme tanker og klemmer fra Vibeke

• Eija77

Nu ska snart de sista gästerna åka hem. Fy va trött jag är! Såg att ja hade ganska mycket stavfel på mitt förra inlägg... kanske inte så konstigt med tanke på att vi precis haft 30-årsfest!

• CrystalHeart
    God Morgon Familjen!

Kikar in innan jobbet idag ochså.

Önskar er en riktigt fin valborg!

Tänk vilken fin utsikt Tille ska ha över alla fyrverkerier ikväll.

*kramarom*