• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sandy85

hejsan.. hoppas ni får en bra valborg..

tänker på dig tille..

du kanske kan ge oss fint väder idag "ler :)

• Safari

Hej hej

Önskar er en härlig valborg tillsammans med era vänner!

Läste förut att ni gärna ville försöka få ett syskon till Tille, Liam och Dea så snart som möjligt. Vet ni när ni ungefär kommer att få den möjligheten?

Kramizar

• Björnes

God morgon Therese!

Läste nyss i din dagbok. Jag tycker att det låter mycket bra med att använda pengarna till ett syskon till Tille. Hoppas verkligen att det går vägen! Ni är sådana superbra föräldrar!

Här regnar det idag. Trist! Hoppas att det håller upp senare så att jag kan ut och springa.

Ikväll ska vi få lite besök så jag måste nog greja en del med det idag.... Fast det är ju bara trevligt!

Kul att många av blommorna fortfarande var fina oc att de saker som Liam lämnat till Tille fanns kvar. Jag kan riktigt se framför mig hur fint det blev med fjärilarna som du lade dit.

Ska åka på lägerskola med mina elever imorgon. Vi ska till Göteborg och gå på Universeum och Liseberg. Har en del att förbereda inför den resan. Ska fixa lite frågor till Universeum och roliga aktiviteter för kvällen. Det kommer nog att ta sin lilla tid, fast det är å andra sidan lite kul...

Ha en underbar dag! Det är ni verkligen värda!
    Många bamsekramar
    Erika

• kapet

God morgon Therese och alla goa människor här på FL
    Skönt att det är sol hos er,här er det ingen. Hoppas det blir bättre väder så att man kan ta ut barnen till majbrasa.
    Tille,hoppas du sovit bra inatt.Ikväll blir det roligt med alla fyrverkerier,eller hur?
    Önskar er en riktig bra valborg.
    Therse,vad tycker Liam och Dea om att göra?
    Kramar från Örebro

Följer ljuset

• Nötkaka

Godmorgon Therese och Niklas!
    Vad skönt att solen skiner på er för här är det regn regn och åter regn.
    Det blir en innedag men en snorig son .
    Avskyr när de är sjuka de små grynen och jag tänker åter på er och vad ni gått igenom och jag finner helt enkelt inga ord.

Jag hoppas att ni får en rolig dag i solskenet.
    Kramar

Tille lille:
    vad gör du där uppe idag? Har du skoj?
    Jag tänker på dig!
    Kramar

• kulla06

Hej Therese.
    Tack för ditt svar. Hoppas allt går bra för er och att ni orkar med alla procedurer runt ert nya försök. Jag ska hålla alla tummarna för att det går bra. Ännu en gång Tack för att vi får följa er och er vardag. Ha en skön dag!
    Många kramar till er alla.

• HeWe
    Gomorron GoooMysiga familjen Kärlek....

Ja, ni är helt Otroliga, som jag sagt förut....
    Som ni fixar å donar... Liam å Dea måste känna att de är Såååååååååå bortskämda av kärlek å engagemang  när de är hos er, alltid..alltid.
    Det går väl inte å få det bättre..

Så då blir det till å vara barnVakt idag....så roligt. Jaa, bättre barnvakt kan man väl inte fåå..... 
    Har ni fint väder där nere i Sundsvall då?  Här Strålar solen, och det är nästan vindstilla, så det blir till att vara ute, ska ta en långpromedad med vovven, blir sååå skönt.

Jag får önska er lycka till med dagens sysslor...
    Njut av varann, kramas å gooas, å äntligen imorgon kommer GoooaFina lille LIam hem, förstår att det måste kännas tomt när han varit borta så länge, och han ser säkert fram emot att äntligen få komma hem igen, hem till Sin Dag, eller Sina Dagar med er, och bara få Vara, Vara med er...gooa fina Lilla rara älskade Familjen Kärlek..

Nu ska jag bege mig ut, innan jag blir dator-försoffad... vi skrivs å hörs sen..
    kram Er Vän...Tillevännen Helén.
  • CarinaS

Jag vill önska alla fantastiska människor här på Familjeliv en riktigt fin valborgshelg!
    Tillsammans är vi starka!
    Kramar till er från Carina

• Tandfen

Hej Tille!
    Hoppas du får en rolig dag och glöm inte att titta på de fina eldarna som kommer att spraka ikväll.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• aloris

God morgon!

Skönt att kroppen vant sig, träningsvärk är aldrig speciellt skönt!
    Hoppas att ni får en underbar resa till thailand!!!
    Tänker på er!
    Kram