• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • seniglia

Kikar in och önskar er en trevlig valborg.
    Tilleman, du har den bästa platsen ikväll o se brasorna.
    Kram/zenitha tänker på dig lilla vän

• Nymfoman

Therese6699: Hoppas att ni får en bra dag. Jag följer er varje dag även om jag inte gör inlägg. Det har blivit som ett gift att följa er. Hoppas verkligen att det kommer gå bra med provrörsbefruktningen. Måste du genomgå samma hormonbehandlingar som andra mammor som har svårt att få barn? Eller plockar de "bara" ut äggen när du har ägglossning? Ska ni göra detta inom snar framtid?

Kram till hela familjen.

• Chiba

Trevlig Valborg på er, hoppas ni har fint väder.

• Berith69

Hej Therese och Nicklas!

Vilket bra sätt att använda pengarna på! Hoppas att provrörsbefruktningen går bra så att Tille snart kan få ett litet syskon. Bättre föräldrar än er kan man nog inte ha.
    Roligt att läsa att det blivit mycket pengar till EB-föreningen också, så att forskningen kan gå framåt och förhoppningsvis göra så att det snart kan finnas ett botemedel.
    Ha en trevlig Valborg!

• AdaPada

Hoppas att Ni får en fin Valborg. Själv skall vi bara vara hemma och mysa med barnen och hundarna. Har en tik som skall valpa.
    Ha det gott alla och sköt om Er. Kramar

• solrosen74

Kikar in och önskar er alla en trevlig Valborg.

Kram Åsa

• bbff

Hejsan alla i tråden!
    Ville mest önska en trevlig Valborg...själv ska jag jobba hela kvällen

Tille-söt...ha en mysig dag där du är! Hoppas du får lite grillad korv eller något annat gott.
    Tänker på dig alltid...alltid.

Therese...tycker det verkar vara en toppenidè att använda pengarna till en bebis! Jag håller tummarna för att allt går vägen så fort och smärtfritt som möjligt.
    Ha en fortsatt mysig dag!
    från Lotta

• 3småttingar

Hej hej.
    Kollar in en runda i tråden.

Therese och Niklas hoppas ni får en bra valborgsmässoafton.

Tille lille:  Ha det bra där uppe på molnen idag och kika ner på alla eldarna. Kika inte får långt ner bara så att du bränner tårna. När du sitter och dinglar med benen.

Tille du finns i mitt hjärta. 
    Tänker på dig jämt. När vi satt på bröllopet igår komma på att tänka på dig när Linus busade som mest i kyrk bänken.
    Ha en bra dag bland änglarna och jag antar att du har små vita fluff moln men vi har bara grå, grå, grå moln.
    Kommer in och säger god natt till dig ikväll.

Många många kramar till dig Tille och givetvis till dina fantastiska föräldrar och syskonen med så klart.