• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • GladaVirre

Klatermaja: jepp,. la dit den

Ja fy att man orkar. Igår när vi gick från majbrasan så tänkte vi vara lite ungdomliga och springa hem!! Det var ingen bra ide för när jag mitt under springandet skulle böja mig ner så hände någnting! Jag kom inte upp igen!!!!! :-O Varje gång jag skulle resa mig upp så blev det stop och gjorde skiiiit ont!
    Jag kände mig så sexig och ungdomlig när jag fick gå hem som en 120 åring...
    Det e farligt att träna Men det gick över på 20 minuter,. konstigt!

• aloris

Vilken mysig valborg ni verkar haft!
    Mycket god mat och mys!
    Träningsvärk kan vara skönt, då känner man att man gjort någonting bra, eller hur??

Skönt att Liam ska komma hem idag, jag kan tänka mig att ni verkligen saknat honom.

Tänker på er jämt och på Tillemannen, men han har det bra däruppe!!
    Busar och leker med alla de andra änglabarnen!

Solen skiner............kram kram

• Berkemo

Kikar in och säger hej. Hoppas Tille kände värmen från oss här i går.(från elden) Ha en bra dag

• sgr

God dag!
    Har tyvärr inte kunnat vara inne på sidan sedan iförrgår, hoppas Ni mår bra och att Ni får en trevlig dag!
    Tittar in senare...

Tille, du vet att jag tänker på dig hela dagarna, du finns i mitt hjärta....

Kramisar
    Sandra/sgr

• Memo

Hej Tille
    Såg du några fina brasor där uppifrån? Vi va och såg en stor brasa, det var jättefint.
    Tänker på er jättemycket
    Kram

• Therese6699

Aloris: Precis så tänker jag... Träningsvärk kanske gör lite ont, men det är bra för kroppen.

Nu håller jag på att städa upp lite granna här innan Liam kommer hem. Vi ska ju ha skämma bort Liam dag på lördag så vi får väl se vad han vill göra då.

Vi ska i alla fall köpa en ny cykel till honom för någon snodde hans gamla. Fast den var nästan för liten så det gjorde inte så mycket. Men det är lite tråkigt att människor inte kan låta bli andras saker. Får väl hoppas att dom tyckte den var värd att sno : )

Kvällen kommer bli välidigt väldigt lugn, det ska bli skönt. Veckan innan vi ska åka till Thailand nu kommer bli lite hektiskt. Men sedan får vi ta det lugnt i några dagar så det blir nog bra : )

Kramisar
    Therese

• juljak

Hejsan.

Hoppas att dagen varit bra med lite motion o lite städning, ung som här, tog en prom till affären med vår 13 mån lilla vilde, satt o mös i vagnen, det blåste... Men vi har ju allt härliga framför oss ännu... Visst är det lite konstigt, har i dagarna kunnat skaffa medl skap på FL, följt er hela vägen o velat skriva massor men sedan när jag nu kan så fastnar liksom orden kvar på tang bordet...Tankarna finns ialla fall hos er varje dag, tittar in flera ggr/dag... Hoppas så att ni snart kan få ett syskon till Tille att vaka över, ni hade ju fått lite tillskott i kassan läste jag.. såg aldrig nåt om någon insamling men har bokat pins o bok så det är ju ialla fall ett litet bidrag från oss..Skönt att Liam kommer idag, man saknar de så när de är borta, Dea kommer nog bli glad för er överaskning... de är så söta alla barnen på bilderna, hoppas att de o tar sig igenon denna sorg på samma goda sätt som ni gör, en dag i taget, försöker att tänka så varje dag o att inte ta allt för givet, det är så lätt att glömma bort det o bara stressa framåt hela tiden. Nu ska jag börja med lite kvällsmat. Ha en mysig kväll ni goa mysiga människor. KRAMIS S.

• pofia

Hallå!

Vad härligt å höra att er helg var bra! Kul att Liam kommer hem idag...
    Therese du är så duktig som kommit igång så bra med träningen, är lite avundsjuk! Just nu känns det som jag bara orkar tänka på träning Men det kanske funkar, vem vet?!

Ha en bra kväll å krama Liam riktigt mycket!
    Kramar Sofia