• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • LillaLulla

Har nu lyssnat på sången ca 5 gånger, känns lika ledsamt varje gång... Skickade ut sambon för att hugga ved så jag ska få gråta i fred!

Ville bara säga god natt, och lycka till med en liten lillasyster/lillebror!

• Ester1

Hej Therese!
    Jag har varit borta hela helgen och har nu upptäckt att du har fått vår present från alla oss på FL. Jag är så glad att ni har fått den och det är mycket spännande planer ni har för pengarna. Lycka till!
    Kram, kram från oss i Göteborg.

• viktoranton

Godkväll!
    Var precis läst i din dagbok och att ni har haft det gott i helgen, vad kul.
    Sedan stod det att du nu längtar efter en bebis och det kan jag förstå, och hoppas att det snart är en liten i magen.
    Ha det så bra och krama om Liam.

stora kramar

• qramiz

Måste bara skriva det jag klottrade ner på ett gammalt Yatzyblad efter att jag läste en liten insändare i Aftonbladet i söndags...kan bli vimsigt men så här kändes det då:
    Såg dej vackara änglabarn i tidningen ....hm, fick så hemskt ont imagen, ville bara gråta, men fick hejda mina tårar som brände vid ögonlocken.
    Tille
    Det finns inget som berör så mycket som ett litet kärleksbarn.
    Det gör så ont att se ett så vackert levande barn som fick sätta sina levnadsdagar på lånad tid- allt för kort och smärtsamt öde...
    Finns inga ord som jag kan finna som kan beskriva det jag känner för dej Tille och hela din familjen....men tänker på er ofta!!
    Det hela känns väldigt ofattbart och jobbigt imellanåt.
    Vi är många som verkligen upskattar det ni Therese, Nicklas, Liam och Dea har tilldelat oss med av ert privatliv- stark kärlek är två ord som man kan beskriva er med.
    Det h-vete ni har fått genomlida är obegripligt och smärtsamt att förstå.Kan inte ens föreställa mig det -det gör allt för ont då jag tittar på mina egna barn...
    Att inte så vackra gammelkloka ögon fick finnas kvar och glittra....är svårt att förstå....

Blev säkert luddigt, men ville bara skriva ner dessa tankar..
    Tycker ni gör något så otroligt vackert av ert beslut att använda pengarna till- gör mej så glad och lättad att höra om era planer- vi som finns här på tråden, vi kommer med all säkerhet och spänning invänta vad som kommer här näst. Lycka till med era tankar..
    Qramizzar i massor
    Tille sänder snusningar med vinden till dej- tycker om dej ifrån marken till himmelen...

• qramiz

Blidde så mycket så jag både stavade fel och glömde önska er en riktigt god natt med massor av kärleksdrömmar!!

• emilsson

´Godkväll.

Vad skönt att Liam kommit hem igen och haft det bra hos mamma.
    Vad sa han om att cykeln hade blivit stulen?? Han blev kanske bara "glad". Alltid kul med en ny,speciellt om den andra nu var lite liten.
    Håller med de flesta andra här. Man blir så avis på att höra hur du kommit igång med träningen. Det är ju så dags om man ska komma i form inför sommaren. Fast jag känner att tiden inte räcker till(vilka undanflykter va?)-men så är det. Det ska hämtas och lämnas på dagis,hem och ge lillen mat. Sen ska det städas,tvättas och handlas mm. Sambon hjälper också till så honom ska jag inte klaga på. Jag får väl sparka mig själv i ändan bara. Snarast tror jag bestämt!!!
    Många kramar/Caroline

• Ulrika mamma till 4

Hallojsan!
    Vilken underbar mamma du är,Therese!
    Hoppas,hoppas,hoppas att det blir bebis hos er snart!
    Du är en riktig mammadröm.Man såg verkligen kärleken från Tille till er.Det syntes
    i hans vackra ögon,att han var trygg.
    Liam verkar vara en underbar kille.Ska han följa med till Thailand?
    Ja,ge honom även en jättestor kram från alla oss också!
    Söta drömmar

• CarinaS

Skickar varma godnattkramar till hela Tille-familjen från Carina med familj

• Therese6699

qramiz: Jag tyckte det var jättefint skrivet i alla fall : )

emilsson: Jo, han blev nog mest glad och det var ju ändå dags för en ny.

Kram

Therese