• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Madd1sh

God morgon!
    Hoppas att ni har sovit gott och ser fram emot en ny härlig dag!
    Kram Madde och Julia

• AdaPada

Life Must Go On
    Words: Ø.Håkonsen/N.Geli

mornin' has come, midnight is gone
    your pictures lit up by the rising sun
    a new day is born, calmin' the storm
    or another restless night

i still hear the doctors words
    so clear, in the atticts of my mind
    echoin' the fairs inside me
    and all the tears that binds me
    to our love

thru the wind and the shadows
    we walked on
    and we kept on belivin'
    the end wouldn't come

life must go on, but i don't know how
    today and tomorrow
    today and tomorrow
    yesterday's dreams are gone
    dead an' gone,
    but they won't be forgotten
    my love for you will live forever
    all our time together, won't fade away

thru the wind and the shadows
    we walked on
    and we kept on belivin'
    the end wouldn't come

today and tomorrow
    today and tomorrow

mornin' has come, midnight is gone

Denna text är så fin tycker jag. Ha en fortsatt fin dag. Kram

• hugoboss

Hej Tillemannen har du det bra där uppe bland molnen. Tänker på dej varje dag.

• Klatermaja

Gladavirre: be någon lägga upp den i photoshoppa Tille tråden! Jag måste rusa...

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • HeWe
    Hej goooaste finaste lilla MysFamiljen Kärlek....

Såå lyckad er kväll verkat ha blivit....å gooood mat, såå smarrigt.
    Ja, Tillemann verkar ju se till så vi får behålla det fina Solskenet ett tag till, han är en riktig Kung där uppe ... fast det har han ju alltid varit.

Å mamma MYS.....järnspett i ryggen... ajajaj, tur att det är övergående... men skönt att fått en liten tur på hästryggen, å ut i den sköna fina naturen.
    Nu är det räfsning som gäller här ,  när äntligen alla snö farit... men.. det som göms i smö.....
    tyvärr så dyker ett å annat upp nu, hm.

Ok, men ha nu en fin dag, njut å mys... det är ni sååå bra på... ta´t lugnt med städningen... dammråttorna är inte sååå lättskrämda, inte mina iaf.
    Bara inte de me går till attack mot dig, så du måste använda samma verktyg som i drömmen...haha, när du slogs mot jätteråttorna, visst var det ett järnspett??  Jaa, då har du ju verktyget med dig, i "Ryggsäcken".. haha. 
    Å idag kommer äntligen älskade lille Tiger Liam hem.. sååå skönt att få rå om honom å kramaz å mysa länge, länge nu.
    Han har säkert längtat massor efter er gooa fina lilla Therese å Nicklas.. åsså den fina presenten... hihi, ska inte skvallra.

LilleGoooeMYSvännen Tillemann... Du är helt otrolig som väderGud...eller Kung...kanske det heter. Nu har du strålat för oss sååå länge, och du får gärna fortsätta sprida ditt ljus här över oss alla..
    Vi hörs sen...nu väntar min rafsa...den å jag ska leka ett tag nu...
    Men massor me kramizar till er,tänker massor på er mina gooafina Vänner MYS...
    Drottning, Kung, Prinsar å Sessor...Å Store, Store Hjälten Tillemann...min vän..
    Ha en mysdag...i vårsolen.. vi hörs..krmisar till er, å slängpuzzizar till Tillemann...
    Er vän...Tillevännen Helén.

• Lilla citron

Hallonen!!

WOW, kan man fira valborg?? hade min första lediga valborg på 12 år igår..Säger bara ojojo vad man har missat mycket. Kollade på elden, ungarna fiskade fiskedamm och bara ungicks med trevliga människor..''

Therese hoppas ni hade det bra igår, hur orkar du träna så mycket? Jag red en gång i danmark och sen kunde jag inte gå på en vecka minst, och då talar jag bara inte om ryggvärk utan om skavsår på insidan av låren huuuuhuu. Det var sista gången jag försökte mig på det.

Hoppas ni får det skönt med liam i veckan..

Bamse kramar

• Fröken Stålhand

Hejsan!

Tille, hoppas att du håller i dig där uppe för idag blåser det friska vindar! Hoppas att du har det bra där uppe...

Therese, hoppas att ni hade en bra valborg. Vi var iväg och kikade på majbrasa här hemma men med en fyraåring är det ingen vila nära eld!!!

Kikar in igen senare!

*kram*
    Sara

• Therese6699

Nu är jag hemma ifrån min lilla joggingtur igen och det går faktiskt bättre och bättre måste jag säga.. nu var jag inte blå i ansiktet av syrebrist när jag kom hem utan härligt rödblommig : ) Jag kan ju inte springa fort och långt, men längre och fortare än förra veckan.

Just nu sitter jag och försöker stävja att Ewald biter mig i hakan. När han blir sådär jätte jättego så vill han sitta i ens knä och slicka en på hakan. Men så efter ett tag så vill han liksom ta ett litet "love bite" i alla välmening. Men det är inte så skönt... 

Just nu ligger han på mitt bröst med en tass på varsin sida av mitt huvud. Jättemysigt.

Kramisar
    Therese