• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • isaacsmams

Godmorgon på er. Vad härligt med solsken. Visst är det lite solsken i Bollnäs också men det blåser något helt otroligt.

Idag har vi haft begravning för en fågel som flög in i vardagsrumsrutan här i morse. Sonen 3½ år han plockade blommor och så skulle vi sjunga Gubbe Noak och så sjöng vi Sov du lilla knyte. Blev alldeles tårögd där på begravningen för det enda jag kunde tänka på var Tille. Den fågeln kände sig nog speciell

Tille, jag hoppas du såg alla våreldar igår kväll när skymningen hade lagt sig, det måste ha varit vackert sett uppe ifrån din stjärna lilla vän. Jag tänker på dig så mycket du min lille hjälte, det ska du veta. Längtar så tills mina fjärilspins kommer så vi får pryda vagn, vänner och våra kläder med dessa så alla får minnas dig. Jag tittar på dina blå ögon var och varannan dag och kan inte förstå att du varit så sjuk, du vackra lilla fjärilspojke. Jag hoppas så att jag får träffa dig en dag, uppe på din stjärna.

Kram Helena i Bollnäs

• emilsson

Hemgårn!!
    Låter som rena lyxen! Min lille Simon (2½ månad) väckte mig kl:5:17 och tyckte att nu är det dags för "frukost",så då var det bara till att pinna upp i soffan. Sen kände vi att vi knoppar in 30 min efter maten,MEN då kom storebror 5½ oct tyckte att SNÄLLA MAMMA kan vi inte gå upp nu?? Hm,ja vad gör man inte för barnen
    Kram/Caroline

• Barn o Katt Mamma

Go´morrn, Therese!

Knackar på en liten stund bara.......
    Ja, det har varit många soldagar på sistone,
    och det är liksom så uppenbart på nåt sätt....

Tille-lille vill ju naturligtvis se sin lilla
    mamma utan att en massa ´sockervadd´ är ivägen...
    Undrar just hur de där vita puffiga molnen smakar,
    kanske är det Änglagodis, säger min lilla dotter...?

Kram och en stor ´axel´ till Er alla
    Elisabet

• Turfen

Hej!!
    Tack för ridsällskapet igår Hihi skönt att läsa att jag inte är ensam om lite öm kropp idag..."stoppen" tog på bra
    Ha en bra dag!!
    Jo, hästarna ser "starka" ut idag förresten....
    Kram Tessan

• Klatermaja
    Läste nyss din blogg! Det är ju tille-lille som lyser på oss !!!

Kraaam

Ps. Hoppas ni får en trevlig dag nu när Liam kommit hem å allt.
    /Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Kenta K

Hej.
    Kul att ni har kunnat återgå till era intressen igen efter allt som har hänt. Therese, Jag säger till dig som jag säger till min sambo, hästar är dumt... man får ont i rumpan man får plocka upp prutt efter dom , dom kostar massa pengar och man kan trilla av dom...många gånger... så strunta i dom och gör nått ofarligt istället typ bungyjump eller nått.....(skulle min sambo se att jag skrev det här skulle ja få en smäll) Skämt åsido, vi hoppas att ni har det bra , vi tänker på er och håller tummarna för att det ska gå bra med ett syskon till dom andra goa ungarna..
    Ha det gott..
    Kenta K med familj

• PamH

Godmorgon underbara familjen!
    Hoppas ni får en jättetrevlig dag i dag....
    Ni är helt underbara föräldrar tvivla aldrig på det kom ihåg det.
    Varma kramar till er från oss.

• Tarjas

Hej Therese

Vill bara önska er en underbar dag i vårsolen. Ska ta en prommis själv nu snart och på kvällen ska jag hoppa upp på motionscykeln. Ååå så skönt...eller det är bra för kroppen i alla fall=) Ska på semester om 1 1/2vecka och hoppas komma i baddräkten tills dess...mission impossible=))

Ha en härlig dag och krama om Liam riktigt extra mycket när han kommer hem. Och Nicklas också förstås. Ni underbara familjen Kärlek...

Tille-Prinsen ha en super kul dag med dina änglavänner, så hörs vi lite senare.

Majkramar

Tarja

• Robo

Vill bara titta in och säja HEJ till hela familjen! Jag blir så glad av att höra att ni har det bra. Följer er hela tiden och kommer att göra det i fortsättningen också.I Blekinge regnar det i dag också. Skönt att ni har sol.
    Ha det bra!
    Rose-Marie

• antitanten

God morgon Therese, Tille och Nicklas
    och givetvis Liam o Dea också så klart.
    "God Morgon" kanske låter konstigt eftersom klockan ju är halv tolv, men
    jag har sovit så oroligt i natt o drömt massor.

Hur som helst....
    Nu har lille Tille minsann varit och fixat o grejat till massor av solsken här igen.....
    vet  inte hur Du gör det Tille, men du är ju fantastiskt duktig på det !
    Tack Tille !

En liten sak bara Tille, kan du be dom  däruppe hos dig  att dom kan stänga
    av fläkten eller hårfönen dom leker med  eller åtminstone sänka hastigheten ? 
    Det blåser nämligen lite väl mycket här i Stockholm idag.....
    Men samtidigt  jag kan förstå att det är superkul att åka på molnen i rally-hastighet Tille,
    så egentligen gör det ju ingenting att det blåser lite.

Längtar i massor efter att få Tille-boken och pins.

Många kramar till er alla

Lena med familj