• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Godmorgon allihopa. Nu ligger vi i startgroparna för den här dagen. Vi ska åka iväg med bilen på service och sedan tänkte vi ta en tur förbi gymet. Efter det blir det en sväng på stan och försöka fixa med nya gympadojor och lite solskyddsfaktor.

Kramisar
    therese

• mira24aug

Godmorgon familjen och alla andra i tråden!
    Vad härligt att åka till Thailand. Ni kommer säkert att få det super. Hoppas ni har det bra.

• babylover

vad skönt att Liam tar det så bra med Tille! Han måste vara världens gulligaste storebror.

Tille vi tänker på dig!
    Kram

• koje

Äntligen e vardagen här igen Tille.

Vad skönt med en vanlig dag. pust alla e borta utom jag o Gabbe bus. de är i skolan och på jobb.

Hoppas att du har det bra där uppe på molnen.

Och ni andra vad skönt att ni haft en bra vecka o helg.

Blir lite avis på er Thailands resa. Men jag har aldrig flugit så jag hade nog inte vågat åka så långt.

Här har helgen varit ganska lugnt. Peter har festat lite i 2 dagar lagom berusad men jag som inte druckit en droppe har haft världens baksmälla sickan huvudvärk vill inte släppa.

Ha en bra dag

Lycka till på gymmet.

• IrmelinFraNorge

God morgen familien Kjærlighet.
    Det blir nok kjekt for Liam å treffe sine kompiser på skolen i dag. Håper treningen blir bra. Ha en fin dag.
    Dere finns i mitt hjerte.
    Kram Irmelin

• Nallatalla

God morgon familjen och tille förstås,
    Hoppas att Ni har bättre väder hos Er,här är det grått och trist.
    Tille, du har alltid vackert väder där du är.
    'Ha en bra dag!

Kram / Nalla med familj

• Eija77

Låter som att ni har fullt upp och har det bra, Nicklas och Therese! Finns inte mycket (om ens något) som glädjer mig mer. Det är så härligt att höra att ni fortsätter att leva!
    Hur går det för Liam och Dea? Har Liam börjat skolan än?

Kramar från Erika

• n k

God morgon familjen!

Hoppas att er helg har varit bra.
    Här har inte solen riktigt velat visa sig, tyvärr!
    Åh, vad härligt med sol, värme, bad & drinkar Flört (Kan känna doften av sololja... Mm, Tropicana...)
    Hoppas att ni får det helt underbart i Thailand!!

Tille!
    Hoppas att du får en bra dag. Vi hörs senare om vart drömmarna bär!

Kramar om....
    Nanna & Irma

"...du är himlen runt hörnet för mig."
  • gittan90

Gomorron!
    Är det någon som vet om Kristoffer har någon tråd eller något sådant på familjeliv?

• Killarna Larsson

Go morron familjen!

Här ser det ut att bli en strålande dag IGEN!!
    Hoppas du hittar några sköna dojjor idag..

Tänker på er!
    Kramen