• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Annica71

Godkväll.

Hoppas ni haft en bra Valborg? Jag har inte varit inne på tråden knappt då min lilla snutta varit sjuk. Hög feber och dunderförkyld.

Du inspirerade mig att börja jogga Therese. Jag gav mig ut ikväll men jädrans va jobbigt det var *pust* men jag måste ta tag i mina överflödiga kilon så tack för inspirationen Therese.

Kanske lite skönt att Niklas och Du får åka ensamma till Thailand och bara rå om varandra. Ni gör ju så mycket för och med Liam och Dea så ni är värda lite ensam tid efter allt ni gått igenom.

Natti natti

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • ninaa 65

Hej på er!
    Vill bara titta in och säga godnatt... Jag tycker att du är helt otrolig mot Nicklas barn, men de kan säkert inte annat än älska dig för du är helt otrolig, så mycket kärlek det finns hos dig.
    Önska att jag var lika duktig som du med träning.. här är det 10kg som ska väck, det är väl bara att sätta igång om jag ska försöka komma i bikinin i år.....

kramar i från Carina

Lilla Tille-vännen jag vill bara säga godnatt till dig.
    Sov sött

• solrosen74

Kikar in och säger godnatt till er alla.

Sov så sött Tillelille.

kram Åsa

• PamH

Hej kikar in och önskar en god natt.
    Massor med kramar till er,ge Liam en kram från oss innan han går till skolan i morgon.
    GOD NATT.

• marie 37

Tille, då var ljuset tänt.

Therese, tycker du är duktig som kämpar på med träningen. Det skulle jag också behöva ..det blir inte någon beach -06..inte som det ser ut nu iallafall.

Skickar även idag kramar och tankar till er från mig.
    Godnatt/ Marie

• NYC2

Vill bara säga att ni är ett otroligt bra föredöme som föräldrar, för Tille, Liam och Dea

• kapet

Önskar er och alla goa människor på FL en riktig god natt.
    Tille lille,sov gott.
    Många kramar

• Safari

God natt familjen!

Hoppas ni drömmer vackra drömmar!

Kramizar

• olivettan

Önskar er en god natt.
    Hoppas ni får det riktigt underbart i Thailand.
    Men undrar, om vi nu säger att du blir med barn utan den där provrörsbefruktningen.
    Hur blir det då??

Du kanske förklarat tidigare, men frågar ändå.
    Många kramar

• HeWe
    Nattinatti....tänker sååå på er..sov sött.. ge TigerLiam världens gooosekramiz
    Hörs imorrn..Er vän.. Tillevännen Helén.
    Ps..Therese...Hoppas du lyckades bemästra de stora "dammråttorna" denna gång utan spett å annat verktyg.. kramiz Helén.