• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tarjas

Haloo älskade Tillevännen. Nu är jag väldigt sent ute igen. Du ligger nog redan och sover med Bamsesnuttis brevid dig...mysigt...Du vet Tillehjärtat jag tänker på dig så mycket...jag vet att du har det bra bland dina änglakompisar...men ändå...Ibland kan man bli lite ledsen i ögat. Men vet du då Tille...då ska man gå in och titta på alla fina bilderna på dig och läsa vad din kloka mamma Therese skrivit i sin blogg...Hon skriver så fint och positivt så då blir man lite glad igen. Och så ser man dina underbara blå som är så fina...så kloka...de vakraste någonsin...Tille-Prinsen...Hoppas du haft en härlig dag, men det har du ju varje dag...eller hur Hjärtat?

Sov så sött och dröm vackra drömmar...snusa på Bamsesnuttis, det gillar han nog... Vi hörs imorgon igen.

Tillevännen...älskade lilla barn...du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Försiktiga gonattkramar
    Tarja

• EmMax

hej familjen!
    hoppas ni haft en kanon helg med massa sol!
    jag är inte inne och skriver så ofta, men jag tänker på er väldigt mycket.
    skönt att se att ni mår så bra under omständigheterna!

Tänker på dig med lilla tille. där du springer omkring och leker på din stjärna!

jag skulle vilja veta hur man beställer flärilspinsen skulle gärna vilja ha ett par stycken!

sov nu gott underbara familj!
    kramar emma

• Nötkaka
    Käre lille Tille.
    Såg en fjäril idag....jag kallar alla fjärilar för Tille

Tänker på dig och hoppas att du har det bra.
    Massor med kramar!
  • Solktt

Tänker på er! Hoppas ni har det så bra det går!
    Kram Maria

• Filles Mamma

Hej på er goa lilla familj!

Kikar in för att säga godnatt till er alla.
    Therese, vad duktig du är som motionerar så mycket. Jag känner mig lat..... :)

Hoppas att ni har haft en mysig valborg!
    Här hos oss har vi ätit gott och umgåtts med familjen.

Förstår att det känns skönt när Liam kommer hem till er, kan tänka mig att det känns tomt annars.
    Dea kommer säkerligen bli överlycklig för sin fina sänghimmel tror jag. NI ÄR FÖR GULLIGA!!!!!

-Lilla Tilleman, hoppas även du har det bra där du är. Du ska veta att jag tänker på dej och din lilla goa familj väldigt mycket! Precis som en annan person skrev här inne på tråden så förknippar jag numera fjärilar med dig lilla Tille!

Nu ska jag snart ta och lägga mig
    Hoppas ni får sova gott och drömma vackra drömmar!
    Många styrkekramar till er goa lilla familj!

• Hemgårn

Tille, nu har jag gjort det.. Jag har skickat äventyren till förlaget! Nu hoppas jag att allt går vägen.

Vi ses imorgon min lille kompis!

Snusningar, din Jordekompis Magnus

• niederkk

Good night Therese and family, wish you a good sleep.
    Kind regards from germany, Kristina

• Anis1

Hejsan Therese med familj!

Nu i kväll har jag varit inne och hört Tilles, helt underbara låt. Samt sett inslaget på TV4 Mitt. Usch det var lite jobbigt och tårarna föll. Jag har skrivit det förr och tar det igen att gud vad starka och fina Ni är....och Tille han har verkligen fått en sån stor mening med sitt kort liv. Man själv uppskattar det man har och att allt är inte för evigt...
    Jag och min familj kommer aldrig glömma Er familj och Tille som har åstadkommit så mycket!
    Kram
    Annelie

• doris51

Hej
    En gonatthälsning till er, hoppas helgen har vait bra
    Kramar