• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sundqvist

Tille lille, hoppas du ha de bra, din familj ha varit så stark.
    Varje gång jag ha läst om er, så har tårarna trillat ner från min kind och jag tycker allt är så orättvist, varför ska ett så litet och vackert barn som du få gå bort i en sån hemsk sjukdom,och varför ska en sån fin familj få utsättas av detta.....
    Nu när du i himlen finns och busar med andra små änglar, så kan du ju alltid titta ner till din undebara familj som ha varit så fantastiska under den tiden du fanns här på jorden och även nu skulle jag tro, för att busa lite..... Hoppas att du ha de så undebart och roligt där uppe.

• Bowmore

God Morgon Familjen

Vad skönt att gå och träna. Skulle jag också behöva.
    Du får gärna träna lite åt mig också.  :-d

Klart att det blir svårt att inte jämföra Tille med ett nytt barn. Ni kommer bli super föräldrar åt ett nytt litet barn. Jag håller alla tummar och tår att ni ska få precis som ni vill.
    Jag tycker ni är beundransvärda som funderar på att skaffa ett barn till redan. Samtidigt som jag förstår er längtan.

Ni är starka kärleksfulla människor som tillåter er att visa både sorg och glädje. Och det är många som har svårt för att visa samtidigt. Men det är glädjen över det man fick uppleva som kan mildra sorgen.

Kramar till er
    Mia

• Fröken Stålhand

Godmorgon!

Hoppas att allt är bra med er, tänker på er...

Tille, ha en underbar dag med barfotaspring på luddiga moln...

*kram*
    Sara

• Mettan69

Min man tycker att jag är vansinningt dum som fortsätter att kolla allt som har med Tille att göra just för att man blir så ledsen så tårarna rinner över ibland. Men han förstår ju inte att man även blir varm i kroppen av Tille. Så mycket kärlek och värme som denna underbara lille kille har spridit. Gjort mig till en mer tolerant förälder.

När det gäller att skaffa mer barn men att du är rädd för att jämföra med Tille så kan du vara lugn. Varje barn man får är unikt. Tro mig, jag har tre. Den först pojken (Max 14år) är såååå lugn och försiktig medans den andra pojken (Felix 10 år) är som ett yrväder. Max avskyr att sporta medans Felix vill vara med på allt. Sen har vi den tredje pojken (Sixten 2 år) Också mycket lugn coh mycket bortskämd av sina bröder. Hemma kallas han för Kungen för det är han som bestämmer. Visst jämför man men det är på ett positiv sätt.

Lycka till med viktminskningen. Jag har tre kilo kvar (17 borta)och fy fasen vad dom sitter hårt...

Tille: Hoppas du får ytterligar en rolig dag där solen skiner.
    Tänker på dig och saknar dig.

Många gosekramar Marieth

• HeWe
    Gomorron gooofina familjen Kärlek...
    Ni verkar allt få en super goo mysig dag... bilverkstad, gym å shopping, när man gör sånt tillsammans så blir det absolut mysigt...då är man ju bara.Å sen gooa vänner på besök, kan det bli bättre.
    Han är allt för goo lilleTigern...givetvis är han er favoritkille, såsom Tilloemann... så mycket fina kloka ord från en liten Tiger...  Såå skönt att ha honom hemma igen, å pysslas om.
    Jaa..nu börjar det närma sig för Thailand.. så nice. Ladda upp ordentligt me solskydd, de är riktigt.

Therese....  Hur går det på Löpbandet då??  Nya jogginskor å allt blir det ...
    nu är du väl snart som världens Kenyan från OS..eller kanske nån från Hjulben å Gråben.. med bena som  pinnar på.. Du är väl snart ikapp Nicklas takt....de e riktigt, spring om honom...haha.
    Du/ni är duktig som tränar på. Men det är ju såå otroligt skönt när det är gjort.

Tur att man har vovven å snart lillvalpen som  man måste ut me, så man får träningt ute me. Å inte bara på gym. Nu bär det iväg för mej me, innan jobbet, ska bli sååå nice.

Ha nu en jättemysig dag å kväll med vänner å familjen... träning å bilverkstad å så...
    Vi hörs sen, kramiz till GoosTigern Liam, å er, Therese, Nicklas å SessanDea.
    Jag har lite snicksnack me Tillemann då å då.. han är såå fin, å han ger oss solen varje dag...ljuvliga gooa lilleTillemann. Tänker sååå mycket på er goofamiljen...kramiz vänner..er vän..TilleVännen Helén.

• Berkemo

God morgon Tille familjen! Vilken tur ni har som har sol. Här i Falun regnar det. Tvi! Jag är så avundsjuk på er som ska ut och resa. Vi brukar oxå göra det, men vi ska vänta till Amanda blir lite större. Ha en bra dag jag tittar in senare. Kram

• Nichth

godmorgon tille liten!
    usch och fy vad det regnade när jag gick iväg med min lilla tjej till förskolan idag. blev alldeles blöt... men vilda hon kvittrade och tjoade tittuuut till alla som gick förbi hennes vagn och vilken tur jag hade att det finns underbara medmänniskor för jag fick minsann skjuts hem av en annan mamma. det tackar man för
    hur har du det? uppe hos dig skiner väl solen eller är det kanske en inne-sittar-dag för dig och idag?
    hur som helst så hoppas jag att din dag blir full av bus, lekar och gosaker

kram på dig!
    och kram till din familj!

~vildas mamma~

• isaacsmams

Godmorgon familjen Vesterlund!

Vad härligt att solen skiner i Sundsvall, här i Bollnäs är det molningt och BLÅST, kan inte förstå att det måste blåsa.

Jag önskar så att jag var lika duktig som dig med träningen. Jag har 6 kg som jag skulle vilja få bort men dom sitter som berg.

Tille, min lille hjälte, hoppas att du har fint väder på din stjärna. Dina blå ögon har etsat sig fast i mig, så jag har dom med mig varje dag och du är i mina tankar.

Kram på er från Helena i BOllnäs

• Klatermaja
    Vad härligt att solen skiner på er!!

Så Liam valde pizza . Ett bra val! Vad är din favorit då?

Tror att alla som förlorat ett barn är rädda att de ska gämföra den "nya" med de "gamla", men det är inget ni ska oroa er för. Ni har så mycket kärlek i era hjärtan att det räcker för ett halvt fotbollslag till .

Träna... det ska jag okså göra idag, men jag hatar det ...

Ha en bra dag!!

Kraaam

Ps. Tille, ser att du försöker skina på oss i Stockholm idag, men jag antar att du har fullt upp med att ge sol över Sundsvall att det kan vara svårt att få orken att räcka till . Puss på dig!
    /Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • aloris

Tittar in idag också för att se hur ni har det!!!
    Kramar i massor till er alla!
    Liam verjar vara en väldigt förstående och gullig liten kille..!

Tänker på er hela tiden!
    Kramar i massor