• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Anonym (emmy)
    Millis68 skrev 2006-05-02 11:55:53 följande:
    Jag kan inte låta bli att gå in och läsa Tilles tråd, det står så mycket fint här. Tänk att det finns så många människor i Sverige som bryr sig det är helt otroligt, det kanske finns hopp ändå. Var just inne och läste dikterna som Magnus (Hemgårn)har skrivit på lfl.mine.nu/tille/ otroligt vackra och som vanligt så trillar tårarna.Kramisar från Millis
    Den va ju jätte fin :-/ suckar... usha.... jag kan ej fatta de....

han soom vi fick dela glädje, sorg och skratt med är borta, fast ändå inte =) han komme alltid att vara vid oss...ibland oss och viska något snällt

jag tro nog att många är glada att fåt  vara delaktiga i tilles liv in i det sista...iaf kag är väldigt tacksam....

nu ha ja lärt mejj ingenting ska tas för givet och man ska uppskatta varje minut man lever.....(min familjemedlems mamma ha canser Gråter) om ni undrar vrf ja skriver så med.. men iaf de va OT de ber ja om ursäkt för...

men hoppas bara jag ha styrkan och modet att hålla uppe som ts.... för den mamman ha ju sjukdom med, fast att kanske hon levt länge...

men ja ska tänka på er ts, hur ni va så starka och e de fortf.... jag ska samla mod och få tag i denna familje meddlemen... jag ska försöka prata med han/hon...

STORT TACK TE TS FÖR ER STYRKA GER MIG STYRKA ÅTER I SVÅRA SITUATIONER... ÄNDA SEDAN JAG FICK FÖLJA DETTA MED TILLE... HAR JA ÖPPNAT MIG SJÄLV MER... JAG TÄNKER PÅ ATT ALLTID SÄGA TE ALLA SOM JA ÄLSKA HU MKT DEM BETYDER OCH UPPSKATTA LIVET PÅ ETT ANNAT SÄ'TT...

ALLTSÅ NÄ JA TÄNKER PÅ TILLE OCH HANS TINDRANDE VACKRA ÖGON OCH HANS BILDE... SÅ VÄRMS DE OM HJÄRTAT PÅ MEJJ, HAN VAR OCH KOMME ALLTID VA EN UNDEBAR POJK... FÖR ALLTID GÖMMDS I ALLAS HJÄRTAN =)

KRAMA OM

OCH fL HELT UNDEBARA MÄNNISKOR ASSÅ, FINNNS INGA ORD TE DE... SKULLE ALLDRIG KLARA MEJJ UTAN FL...

JA HADE TÄNK TA MITT LIV, EFTER MÅNGA MEN OCH O ANDRA SAKE NÄR JA FICK VETA DENNA PERSON I MIN FAMILJ FICK CANSER...MEN JA LÄSTE OM TILLE OCH FÖLJDE HONOM IST....OCH DE ÅNGRAR JA EJ ÄN IDAG...

TS OCH TILLE NI RÄDDADE MITT LIV... NI FICK MEJJ VAKNA TILL.....SKA BE EN BÖN FÖR ER SEN.....KRAMA OM
  • anne b

Hei

Jeg har ikke skrevet her på en stund, men jeg følger med hver dag. Jeg slutter nok aldri og la meg imponere av Therese og Nicklas sine holdninger til livet, og den roen dere viser i alt dere fortar dere!!

Jeg har bestillt Tille sin dokumentar som kommer på TV4 i slutten av mai. Irmelin er så snill og kopiere dvd til alle i Norge som vil ha den!
    Tusen takk for det, Irmelin!

Vil ønske dere en trivelig tur til Thailand til helgen. Da skal vi feire 2 års dagen til tvillingene våre.

Therese, hvordan er det med prøverørsbehandlingen dere skal ha, setter de inn 1 eller 2 befruktede egg? Kanskje dere også får tvillinger i tilfelle?!
    Her i Norge har det økt veldig med tvillinger de seneste årene fordi det settes inn 2 egg ved prøverørmetoden.
    (Mine to er laget ved naturmetoden, selv om jeg brukte mini-pille, så de bare VILLE til verden!!!!)

Ønsker dere lykke til i alle fall!!

Mvh
    Anne B

• Miina

Tittar in och läser lite.

USCH så dåligt samvete jag får över mitt icke tränande.

Ha en bra dag, kära familj!

• Yessi79

Har inte skrivit sen Tille lämnade sin familj.
    Det är så svårt att hitta ord .....
    Var inne å kollade på de nya bilderna ..... tårarna rann
    Va mysigt att släppa ballonger och vilken underbar bukett
    Tänker på er!!!!
    Mvh Yessi

• Lilla citron

Hej!!

Ville bara se efter så ni har det bra... Och vem här är inte avensjuk på eran thailand semester?....jag blir gröön...

Sköt om er familjen

Kram

• Therese6699

Hej hej!!!
    Nu är vi hemma ifrån vår lilla tränings och handlingsstrapats.

Klatermaja: Jag tror att det är tacos eller en jättegod lax jag brukar göra i ugnen.

Anne B: Jag vet faktiskt inte riktigt hur dom gör. Men jag tror dom har som standard att sätta tillbaka två. Jag skulle inte ha något emot tvillingar men Nicklas skulle nog bli rätt blek i ansiktet : ) Liam och Dea skulle antagligen bli överlyckliga.

Nu ska jag nog spela lite poker. Jag har precis testat svenska spels site.

Kramisar
    tHerese

• oliluc

Lycka till med pokerspelandet!

Tille ängeln, hoppas du har det bra där uppe bland molnen. Du kommer alltid att ha ett eget litet rum i mitt hjärta.

Kram Mitte

• Klatermaja

Hoppas du vinner .

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • PamH

Hej Familjen!!!!
    Tänker på er dagligen.
    Varma Kramar Till Er.