• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • meh

Hej Tille!
    Har du träffat Simba ännu? Hoppas det och hoppas att ni kommer riktigt bra överens
    Han är jättesnäll, även om han är stor och vill oftast bara busa eller kela.
    Ta hand om honom åt oss är du snäll, så han inte känner sig alltför bortkommen.
    Hoppas du har haft en härlig dag tillsammans med alla dina vänner

Therese & Nicklas - hoppas ni får en underbar semester i Thailand, inte avis alls

~ Marie, mamma till charmtrollet Erik ~
  • babylover

Hej Therese! Hoppas du njutit i solen idag. Vad skönt att du har ljusa tankar när du tänker på Tille.
    Beundrar er att ni orkar flyga ända till Thailand-tar ju jättelång tid! Jag håller på att få spader att sitta still till Kanarieöarna. Hoppas ni får det mysigt där nere och elefanterna är snälla.
    Hoppas filmen på bion var bra.Vad såg ni?

Tille vi tänker på dig lilla vän.
    Kramar

• moa marcus mio mamma

hje!.. ville bara säga godkväll!.. hoppas ni haft en underbar dag!.. massa kramar från anna moa mio och marcus!..

• aloris

En tanke skickar jag till er!!!
    Ni är så starka och unerbara!!
    Kram, kram

• ma1rre

Hej Therese med familj
    Har som många andra svårt att hålla mej härifrån. Tyvär så kan jag inte gå in så ofta som jag skulle vilja för jag har mer eller mindre flyttat ut i husvagnen

Jag blir också förbannad rent ut sagt att någon mailar till aftonbladet, hur dum får man va egentligen.

Jag förstår att du kommer att få det svårt att bara slappa där i Thailand men ni kan ju simma flera meter varje dag tex och snorkling är någonting helt fantasktiskt. I Thailand finns det bra ställen ni kan göra utflykter till där dom har bra med snorklingsmöjligheter.

Och du Therese sa jag inte till dej häromdan att förbereda kroppen med mycket vaten innan ni åker.

Kram Marianne

• Nötkaka

Svårt att slappa i Thailand? '*öhhhh* njeeee....
    .....luftfuktigheten är rätt hög, det är varmt, man äter massor av god mat, goa mjuka stränder, massage.........
    Nej, jag tror inte att ni får svårt att slappa!
    Men det är ju min erfarenhet förstås, alla är vi olika

• hugoboss

Godnatt lille Tillemannen. Hoppas du har skuttat runt och haft kul med dina vänner där uppe bland molnen. Dina blåa ögon har lyst för oss hela dagen. Sov sött.

• Maggan78

Hej Tille!

Tack för solen idag! Det har varit underbart! Hoppas att du haft en härlig dag med massa bus och bad!

Hej Familjen!

Jag avundas er! Er resa till Thailand och er flit med träningen! Kan ni inte smitta av er på mig???

Kram

• HeWe
    Hejhej gooesfamiljen..

Nu kommer jag in med min nattinatti-hälsning så här dags...hm, lite tidigt kanske,
    men jag ska ju snart å jobba..nattuggla som man är.
    Hoppas det blir gooa fina drömmar små, om allt möjligt som är skoj.
    LilleTillegubben... var inte uppe allt för länge nu, du vet..imorgon har vi allt beställt sooola igen... å de är ju lille du de.
    Ha de nu så bra, hoppas kvällen blev mysig å goo, som bara ni mysfamiljen kan ha..
    kramizar såå varma till TigerLiam, SessanDea, Therese å Nicklas...snuzningar å slängpuzzarna till lillegooe Tillemann...min vän..er vän. Helén i Piteå. Nattinatti.
  • Vackerpingla
    Tille, får tacka dig för solen som lyst på mig hela dagen! Det behövde jag verkligen!

Therese och Niklas, hoppas resan till Thailand blir underbar! Njut av livet... Kram från Umeå!
    Jag har varit med om dig, jag kan inte glömma dig Tille..