• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • hillson

Hej Familjen...

Har inte orkat skriva på ett tag,har en sjuk liten dotter här hemma,hon har haft feber i 2 dagar och man blir ju nojig och sen så vill man heller inte gnälla för det finns dom som har det värre...

Läste att det var någon som trodde ni roffar åt er pengarna från fonden,vilka människor det finns,inget att bry sig om ,alla andra vet ju att det inte är så...

Snart dax för thailand,blir lite avis,skulle själv vilja åka på semester och bara slappa lite...
    Hoppas ni får det riktigt mysigt där....

Tänker på lilla Tille,svårt att släppa den lille killen,han finns med vad man än gör...

HA DET BRA KRAM SANNA

till Tille... Vilket väder du ordnat åt oss,idag var det nästan sommar :) Du charmar väl alla andra änglar med dina stora blå..

SNUSNINGAR SANNA

• Sanders mamma 04

Heisann!
    Dagen i dag har vært hærlig. Sommerfølelse Ser ut til at vi skal få sol noen dager fremover, så dette lover bra.

Du har vel kanskje begynt å pakke litt til ferieturen. Jeg planlegger alltid å starte pakkinga tidlig, men ender opp med å pakke siste kvelden til langt på natta.

Dere får ha lykke til med sprøytene i morgen. Tipper at du er kjempefin på bildet i passet ditt. Du er en sjarmerende og søt jente, så ingen bilde kan forandre på det.

Syns det er kjempefint om du skriver litt fra Thailand. Kommer til å savne dere. Er jo blitt en del av hverdagen det å følge med på tråden og dagboken din.

Håper at Tilleboken dumper ned i postkassa de nærmeste dagene. Gleder meg til enormt til å få den, for alle skriver at den er så fin Kommer nok til å gråte en del, men det er jo bare gode minner om en god gutt med noen utrolig vakre blå øyner. Savner deg lille Tille!

Da vil jeg bare ønske dere og alle andre på familjeliv en riktig god natt. Drøm søtt!

*KLEM*

• kapet
    Hans resa har bara börjat...
    Tänk Er inte honom som någon som givit sig av
    Hans resa har bara börjat…
    Vi lever många liv…
    Och det på jorden är bara ett

Tänk Er att han vilar från sorger och tårar
    På en plats fylld av värme och trygghet
    Där man inte räknar dagar eller år.

Tänk Er hur han önskar att ni visste
    Att inget utom Er sorg kan dö.
    Och tänk Er honom levande i hjärtat
    På dem han vidrört…
    För ingenting älskat kan någonsin gå förlorat
    Och han var oändligt älskad!

Av E. Brenneman – fritt översatt av Mia Bryngelson
  • antitanten

Mitt i natten är det faktisk nu Tille
    mörk är himlen och du sover nog nu
    alldeles för sent för små sötnosar ju
    att säga god natt till dig var det  jag ville

Stjärnorna syns så fint när allt är svart
    små blinkande diamanter långt bort
    så långt borta men avståndet känns kort
    blinka lite extra Tille så jag vet vart

Mitt i natten Tille är det jag och katten
    som sitter som tända ljus o tittar ut
    ut mot himlen som ej har något slut
    tittar upp mot dig i den milda vårnatten

Sov gott Tille
    Vi tänker på dig

Lena m familj

• Safari

God natt (men ni sover nog redan)Flört

Själv har jag precis sett 4 avsnitt av Prison Break. Så bra serie!
    Har bara 2 avsnitt kvar nu. 21 o 22. Det är så spännande!

Dags att hoppa i lopplådan. "Ses" imorgon.

Kramiz

• Hemma hos oss

Hoppas att ni har det bra. Tänker på er.

• mysan34

Ursäkta mej men jag blir så förbannad hur i h..v..e kan nån va så dum att dom tror att ni som gjorde allt för grynet tar pengar för egen vinnings skull när man misst d man älsat mest i världen.Folk e inte kloka.Jag hoppas verkligen Therese å Niclas att ni inte tar åt er av sånt dravell.D e bara avundsjuka människor som håller på med sånt å tror att dom e nåt vilket dom inte e.Jag önskar er all lycka med prövrörsbefruktningen och er resa till Thailand för ingen är värd d mer än ni.
    Mänga varma kramar till familjen
    Snusningar till grynet i sin himmel

• mysan34

Har försökt kolla på programmet om Tille men d funkar inte vet nån hur man gör??????????Tacksam för svar.
    Kram

• kapet

Om du går in på www.tv4.se/mitt
    Klickar på se våra sändningar. På listan som kommer upp(höger sida) står det TILLE.
    Den är från 2-a maj.

• Hjärter Ess

Tänker på Er lilla Tille varje dag. Vilken kämpe! vilken guldklimp! Tycker att Ni gör det enormt bra som kämpar vidare.
    Önskar Er en riktigt skön semester i Thailand!
    Ta hand om varandra.

/S.