• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nanna81

hoppas att ni får en underbar dag med strålande solsken!!!!

kram anna

• IrmelinFraNorge

God morgen familien Kjærlighet.
    Nå nærmer ferien seg. Kan tenke meg at dere er spent nå. Vi gleder oss med dere og håper at ferien blir helt fantastisk.
    Håper denne dagen sender mye glede deres vei.
    Dere finns i mitt hjerte.
    Kram Irmelin

• Therese6699

Godmorgon, den här strålande dagen började med huvudvärk. Antagligen har jag fått i mig alldeles för lite vatten nu när jag har börjat träna. Jag hoppas jag kan stävja det med några hinkar vatten.

På söndag så åker vi och det känns jätteskönt att få komma bort. Jag känner inte av någon resfeber. Men det brukar jag inte göra. Jag ska åka ned på stan idag och köpa lite böcker som jag kan ha med mig så jag har något att läsa. Jag blir väldigt lätt rastlös när jag ska ligga och slappa, det är liksom inte riktigt min grej. Men vi har funderat på att snorkla en del och på att rida på elefanter. Så jag hoppas att det blir jätteroligt.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost.

Ha det så bra idag.

Therese

• Madde30

God morgon Therese!

Vad härligt att få komma iväg!! Hoppas att ni får en underbar tid i Thailand nu! Rå om varandra riktigt mycket nu, det kan behövas efter alla månader med sorg som ni har haft!!

Många Kramar Madde

Åhh vad jag älskar mina underbara ungar!!
  • Annica71

Godmorgon!

Låter underbart att ni ska få åka iväg på söndag. Det är ni väl värda.
    Rastlösheten du beskriver känner jag väl igen. Jag vill också att det ska hända saker HELA tiden. Hoppas du hittar några bra böcker som du kan läsa.

Ja du huvudvärk sägs oftast bero på just vätskebrist så drick drick drick

Njut nu i den underbar vårsolen (om ni har lika gott väder som vi i Göteborg)

*kram*

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • LillemanTösa

Go morron..

Hoppas ni sovit så tryggt och lyckligt nära varann inatt, goa ni.

Hmm, giraff..jaa, det Är bättre än flodhäst..hahaha..vilken syn..mm..
    Om jag skulle vara ett djur på en innebandyplan hm..det skulle nog vara en blandning av elefant och rådjur..stor och klumpig och LIVRÄDD...ingen bra kombination..näpp, därför spelar jag inte innebandy heller.

Jaa, dessa missförstånd..Ni Vet..det är så det..säger som isaacsmams..låt det rinna av er...som Ni Kämpat...genom sig själv känner man andra.

Det finns en mening som kommer så fort jag tänker på Er, Mamma Therese & Pappa Nicklas...Jag Ger Dig Allt, Du Ger Mig Mer...det är vad Ni står för..det är Mod, det är Hopp, det är Tröst..det är KÄRLEK..så Villkorslös, Stor..och Äkta.

Såg att Eva från ASIH ringt..måste kännas bra att känna att de bryr sig...Ni berör, ingen glömmer..det blir som ett osynligt band..en speciell underförstådd förståelse..när Eva säger jag förstår, så känns det som hon..Förstår..hon var där, med Er.

Thailand i två veckor då..bara du och Nicklas..och alla minnen, bra och några riktigt tuffa..men kom ihåg..Ni Gav ALLT, hela tiden. Så Njut..

Här skiner solen idag, så härligt så.
    Hoppas ni får många varma strålar på er idag.

Nu ska jag fixa lite inför fikat här på jobbet..

Många Goa Varma Leendes SolskensKramar kommer till Er..

..Tille..goast i värleden..i mitt Hjärta..mmm..så gott..

Ett steg, dag för dag..KRAM KRAM KRAM KRAM

• Lilla citron

MORRRRR...

Jag blir så ARG.... Fega usling som inte kan ta reda på fakta innan man kontaktar AF..

Suck.

Men godmogron therese, niklas och liam... Det ser ut att bli fint väder idag iallafall.

Tänkte tipsa om en bra bok inför semestern..."Shushi för nybörjare" av Marian keyes..Jättebra..
    Eller nåt mer spännande som "I cirklens mitt" av Dan Brown.

Ha en riktigt bra dag och bry er inte om vad "fegisen" säger..
    Vi på FL, vi vet..

Varma kramar

• Fröken Stålhand

Hejsan...

Hoppas att du har det bra där uppe Tille!

Therese o Nicklas: Vi är många som VET vart pengarna går men det finns säkert de som lyssnat och läst med ett halvt öra och öga... Låt inte dessa ta onödig energi utan ni kan stå stolta för vad ni har åstakommit! Tyvärr kommer det nog alltid att finnas de som inte kan känna med andra eller att se andra utföra stordåd!

*kram*
    Sara

• nessie72

God morgon...usch vad trist att folk inte kan ta reda på fakta innan man gör något så dumt....blir så arg bryr er inte om sånt...ni gjorde allt...ni är så underbara människor...

hoppas ni får en riktigt trevlig dag i solksen...här skall vi till haga parken och mysa

• Adde1

Hej Kära Familj,
    Tänker mycket på er och Tille, det går inte en dag utan att man tänker på er. Såg senaste TV inslaget igår, kul att se er live, hur ni ser ut och hur ni låter.
    Jag skriver såsom så många andra, det känns som att man känner er.

Härligt, då åker ni till Thailand på Söndag, lite tipps, kanske lite sent men, men.
    Skaffa Dukoral, jättebra för magen, du kan då äta lite extra utan att magen blir så känslig.
    Jag dricker ALLTID det innan mina resor.

När ni sedan är i Thailand, så går det olika speed boats etc till olika paradis öar, det är inte alls dyrt. Kolla upp det.

Ha det så bra och krama hela familjen.