• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Barn o Katt Mamma

Knackar på och säjer ´Gomorron´!

Hoppas ni får en härlig tur till de varmare
    graderna. Lite (läs mycket) avundsjuk är
    jag allt......

Men, hur skall vi alla klara oss utan din
    ´sporrning´ när du är iväg. Kan du koppla upp
    dig där nere också så man kan följa din optimism
    och underbara framförhållning.........

Näääää, nu är jag egoistisk, nu skall du strunta
    i oss och bara tänka på dig själv, njuta och bara
    vara i tid och rum utan någon press på dig!!!!!

Men, du skall veta att det är många som längtar
    efter att få läsa dina ljuva ord igen när ni
    kommer tillbaka........

Tusen tack, Therese, för att vi har fått följa
    dig och Tille-lille, min egen lilla livsomvändare
    som gjort så mycket för mig.........jag undrar om
    du verkligen kan förstå hur mycket??????!!!!!

Jag önskar Er den underbaraste av alla semestrar
    Kram och en stor ´axel´ till Er alla

Elisabet

• 3småttingar

Godmorgon godmorgon.

Ha en underbar dag.

Många många kramar.

• Safari

God morgon i solskenet!

Det verkar som att solen skiner över hela vårt land idag.

Ja, vad säger man om dessa människor som alltid måste försöka förstöra för andra. Blir så irriterad, men men nu vet väl även den personen att h*n fått allt om bakfoten.

Nej, nu måste jag kila iväg för nu har babycafét öppnat och senare idag ska jag iväg på kalas med barnen. Det blir en fullspäckad dag.

Hoppas huvudvärken ger med sig. Tror också att det är vätskebrist.

Kram på er!

• Madd1sh

Godmorgon och hoppas att ni får en härlig och solig dag =)

• Sanders mamma 04

Heisann!

Så bra at det gikk fint på innebandyen i går. Syns du er sporty. Er nok sikkert gøy med litt lagspill i tillegg til annen trening. Lykke til videre med det!

Eller må jeg si meg enig i det mange har skrevet før meg. Det er synd at noen ikke sjekker opp alle fakta. Dere skal ikke måtte komme ut for det at dere blir mistrodd på noe vis. VI VET at dere er verdens mest ærlige, omtenksomme, tillitsfulle, gode, kjærlige, fornuftige, sterke... (kunne fortsatt i evighet med superlativer) mennesker. IKKE TVIL PÅ DET!!!!

Det nærmer seg avreise nå. Jeg får heller ikke reisefeber når jeg skal ut på tur. Men når jeg er kommet på flyet, nyter jeg tanken på at det er ferie, herlig følelse

Håper dere får en kjempefin dag! Får satse på at hovudverken gir seg slik at du slipper å plages med det.
    Tenker på dere og lille søte gode Tillemann.

*KLEM*

• hugoboss

Godmorgon Tillegubben. TACK för att du ordnat SOL åt oss idag. Himlen är lika blå som dina ögon.

• Dzidzis

Solen skiner idag
    Varm och god
    Skiner ner på oss
    Som är kvar
    Himmlen är blå
    Tilles ögon tittar ner
    På oss som är kvar
    Blå himmel - blåa ögon
    Ögon som berör
    Ögon som lyser
    Ögon som ser
    Och forfarande tittar ner....

• Pyris

Godmorgon Familjen!!!
    Åå, det verkar faktiskt som om våren äntligen har anlänt hit till Limmared också. Solen skiner från en nästintill klarblå himmel. Och när man går ut, luktar det syrén. Och träden börjar äntligen slå ut.
    Hoppas ni har det lika fint i Sundsvall.

Tille-gubben:
    Det är nästan molnfritt här idag...men jag ser att det allt finns några, små, mjuka, fluffiga moln du kan busa omkring på.
    Du kommer vara i mina tankar även idag du lilla hjälte...

Kramar

• Farth Vader

God morgon,

Jaa, snart bär det i väg till Thailand..åhhh vad härligt ni kommer att ha det .
    Passa nu på att skämma bort er själva riktigt ordentligt, det är ni väl värda.

Hade en sån där dag i går...när jag funderade mycket på Tille-liten. Trots att jag blir ledsen när jag tänker på hur orättvist livet kan vara så fylls ändå mitt hjärta av kärlek när jag tänker på fina, fina Tille. Vilken liten ängel..ni ska vara sååå stolta. Stolta över all den kärlek och omtanke ni vaggade in honom i.

Nä..nu ska jag gå och baka lite. Jag fyller år idag och sockerkakan jag bakade igår blev huuuur äcklig som helst. Haha..platt som en pannkaka . Nu ska jag göra chokladrutor istället....annars finns ju alltid ICA!!

Skickar många kramar till er alla, hoppas ni får en lugn och skön dag / Mona

• Ella79

God Morgon på er. Tille är en lydig liten gosse som skiner många varma ljusa solstrålar över oss idag. Det var precis det jag önskade mig...tack gulle plutten...

Ha en trevlig dag. Jag tittar till er lite senare!
    Varma kramar Elin