• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sula

Hej Familjen!
    Hoppas att allt blir bra i Thailand för det är ni verkligen värda.Så könt att läsa att ni börjar komma tillbaka till vardagen och får livet att rulla på igen.
    Vänliga hälsningar Susann
    PS 20 grader varmt i skåne idag.

• Toblerone

Kikar in för att kolla läget. Så skönt att ni verkar ha det bra. Vilken film såg ni? Tittar förbi i morgon igen...som vanligt.
    God natt och sov gott!
    Kram Lena

• qramiz

Godkväll allihopa..
    Antar att det nalkas biobesök då du inte är inloggad Therese, hoppas filmen och poppcornen smakar bra...mysigt!!

Kom och tänka på en text som jag ville skriva ner som jag tyckte om när jag var ganska liten...
    Tycker att den passar er Nicklas och Therese och framför allt Tille.....med alla era fina gester och tankar och ork...
    - Du vet väl om att du är värdefull att du är viktig här och nu ..att du är älskad för din egen skull för ingen annan är som du, Du passar in i själva skapelsen , det finns en uppgift just för DEJ och du är fri att göra vad du vill med den säga ja ..eller neeej....du vet väl om att du är världefull..att du är viktig här och nu att du är älskad för din egen skull för ingen annan är som duuu.....

Ja så var den, och den kändes verkligen rätt til er...
    Ska nu ner och mysa med min lille Simon och hans pappa Sophie sover (vilket är skönt), borde lillkillen med göra...fast ibland är det svårt att inte låta dom vara med och "mysa"...
    Ha nu en riktigt skön fortsatt kväll allesammans och godnatt kramar...Qramiz!

• Desse

Hej kära vänner !!!!
    Hoppas ni fått en underbar dag i solen lite försmak av vad som kommer i Thailand!!!
    Sussa sött, själv ska jag fortsätta tampas med min hysteriska två och halvåring som vägrar att sova bara gapar och skriker tills man somnar utmattad!! Tålamodet är på bristningsgränsen kan man säga !!1
    Många kramar Desse

• qramiz

desse känne rigen det där- lycka till- gäller att bita ihop mpnga gånger!!! vilket inte alltid är så lätt...
    Ha en go kväll..

• qramiz

trött- det syns på stavningen- är ledsen för det...kan tro man inte har gått i skolan, även om det var länge sen...tror ni på tråden börjar bli vana...godnatt allihopa...tur att ni finns här!!

• Björnes

Hej Therese!

Har varit inne och läst i dagboken och på Tråden. Det tar ett tag... Fattar precis lika lite som alla andra här på FL hur någon kan kontakta AB utan att ta reda på fakta först. Men säger precis som det har blivit sagt av andra här på FL - låt det bara rinna av er. Vi här på FL vet hur det ligger till. Ni kommer alltid att ha vårt fulla stöd.

Har varit underbart väder här nere i Västergötland också. Skulle varit ute och sprungit nu, men gräsmattan behövdes klippas. Får ta det imorgon istället. Läste att innebandyn gick bra. Hade inte trott något annat heller för den delen. Du är en riktig fighter. Det fick nog Tille från dig....

Hoppas att filmen som ni såg var bra. Det var väldigt länge sedan vi var på bio. Blev faktiskt lite sugen.....men så får man ju också säga att i Lidköping går det inte så många filmer. Vi har endast två salonger. Ja, ja, skratta lagom... =) Utbudet är med andra ord inte det allra bästa! =)

Ha nu en skön kväll och packa lite. Thailand...mmm. låter underbart. Ni kommer att få det mycket skönt.

Många bamsekramar
    Erika

• Ella79

Undra just om det blev någon bio för er?!

Själv har jag hysteriskt ont i min hårbotten då jag varit och gjort en hårförlängning...Jag rekomenderades att ta alvedon innan natten...DET SLITER och gör ONT!!!!Men snygg blev jag *hi hi* Och det är ju som dom säger: ska man va fin får man lida pin...

Ni är så duktig som har storstädat idag, det skulle jag också behöva, men jag hittar alltid på en massa ursäkter för att slippa undan.

Hoppas ni haft en trevlig kväll!
    God Natt kramar från mig...

• Therese6699

Godkväll. Nu har jag varit på bio. Vi såg på Inside man. Den var annorlunda men ändå bra. Jag brukar inte tycka om annorlunda filmer jag vill rätt och slätt ha action komedier med lyckliga slut. Bad boys och bad boys två till exempel. Jag tycker även om "femte elementet" med Bruce Willis. Den måste ni se om ni inte har sett den.

Therese

• Skrutten o  hans mamma

Åh Tille nu vet jag vad som menas med "Vår"
    Att solen lyst här idag, det vet du ju redan, tror nämligen att det är du som fixar det fina vädret...mmm!
    Mamma hade nog bestämt sig för att städa idag, hon gör så ibland men det är långt ifrån varje gång hon städar på riktigt... Idag var det en sådan där dag då hon bara bestämde och sedan liksom glömde hon bort städningen när hon tittade på mina fötter... utan skor. Jag har länge försökt få mamma och pappa att förstå att jag behöver skor, oki jag kan inte gå än men hallå... skor behöver jag ju nu när jag håller på att lära mig gå.
    Så idag fick mamma något speciellt i blicken, städningen glömde hon och vips satt jag i bilen. Shopa är rätt så kul men det där med att prova...nja det vet jag inte om jag gillar, fast när man åker hem med en ny Snobben keps och ...håll i dig nu... nya röda snabba, urbusiga...skor... då är det rätt ok!
    När vi kom hem så tittade mamma sig lite lätt förvirrat omkring...och mumlade något om städning... men än så länge vilar dammråttorna lugnt!
    Du kan tro att jag är glad för att du ordnade sol idag...psst...vet du jag tror att mamma är minst lika glad!

Godnatt kramar