• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • aloris

Tittar in och vill önska en underbar dag!
    Jag hoppas att ni får en underbar resa och verkligen får tid att rå om varandra!
    Ni är helt underbara!
    Stora kramar till er från mig!!!
    En stor kram till Liam också, världens bästa storebror....

Lille Tille i himlen tittar ner på er och njuter för att ni verkar må så bra trots allt! Han är otroligt stolt över alla.....!!!

• Mettan69

God morgon lilla ängel.

Såg du ballongen som vi sände upp till dig på Sixtens kalas i går. Vi skall ha nytt kalas i dag med så då kommer det en ny ballong till tid. Hoppas du har lika kul med dem som Sixten har.

Önskar dig en underbar skön helg så "ses" vi på måndag igen.
    Tänker på dig dagligen och saknar dig.

Guuud så avundsjuk jag är på er Therese. Själv skall vi dränera runt hela huset med början denna helg. Snacka om olika liv. Ljus varm sand eller kall stenig jord...

Ha det nu så jättebra. Tänker även på er dagligen. Sköt om varandra så "ses" vi efter eran resa.

Många gosekramar Marieth

• kaaki

godmorgon familjen.har suttit vid datorn en timme,det var mycket
    att läsa.det är skönt att man får sitta för sig själv.
    kramar till er/k

• MalinH

God morgon!
    Hoppas ni får en fin dag och du me lilla Tille!

Många Kramar Malin

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Håper du har sovet godt og at du får en kjempe fin dag der oppe i det blå. Tenker på deg hele tiden. Suss og klem fra meg.

• isaacsmams

Godmorgon familjen Vesterlund till en helt fantastisk vårdag, jag antar att ni har lika fint i Sundsvall som vi har i Bollnäs.

Nu har våren kommit på riktigt.

Ha en kanonfin dag och så kikar jag till er mer under dagen.

Kram Helena i Bollnäs

• nessie72

GOd morgon vänner ..hoppas natten varit skönt....

Igår så var vi i haga parken..och Oliver min älsta så en massa fjärilar...och speciellt en som var riktigt BLÅ...då utbrister han..MAMMA titta TILLE och hans fjärils kompisar...sa ju att han fått sina vingar...och pekade på den stora blå fjärilen...
    Sedan var det inte ett öga torrt bland damerna vid Borden i haga parken....

Tille tack för det fina vädret du har fixat till oss här nere...

Therese,Nicklas..hoppas eran dag blir en rofylld och riktigt bra dag....
    Många kramar
    Jeanette med hulliganerna

• netta10

God morgon från ett soligt Kilafors
    Jag läser detta varje morgon ja flera gånger varje dag.Vill bara önska er en trevlig resa.Jag har försökt titta på programmet om Tille på tv4.se/mitt men det kommer bara upp att "sidan kan inte visas".Idag ska jag göra "stora" staden Bollnäs.Måste ju handla lite inför helgen.

Många kramar speciellt till Therese och Nicklas

Jeanette

• Sömntutan

Godmorgon Tilleman!
    Har du vaknat än eller är det sovmorgon som gäller?
    Hoppas ni har lika fint väder där uppe som vi har här nere. Men det har ni ju säkert, solen skiner väl jämt hos er änglabarn.
    Såg flera fjärliar här hos mig igår och tänkte att det är säkert du och dina änglakompisar som är här och tittar hur vi har det.
    Min syster gillade verkligen fotlänken med fjärilen på som hon fick av mig när hon konfirmerade sig.
    Ska berätta historien om dig så hon förstår syftet med det sen, fick aldrig något riktigt bra läge att berätta om dig denna gång.
    Ha en jättemysig dag och busa mycket!

Bamsekramar

Anna

Hjärtat tar aldrig semester....
  • Toblerone

Godmorgon familjen och Tillevännen!

Här lyser solen från en klarblå himmel, förstår av dagens prognos att ni i Sundsvall också har vackert väder idag. Finemang Tille, att du fixa så härligt väder till oss!
    Har inspirerats av dig Therese och tänker nu ta en cykelpromenad som Hanna och jag säger, hon cyklar och jag går (i rask takt för att försöka hinna med henne). Igår när ni passerade Sibylla såg Hanna mjukglass skylten, så det blir nog att stanna till där på hemvägen...
    Lycka till med sprutorna!

Ha en underbart trevlig dag så ses vi sedan!

Kram Lena