• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • PamH

Kikar in för att kolla läget.Så skönt att ni verkar ha det bra.
    God natt på er familjen
    Många varma kramar

• nisse

Tille Tille Tille, tänker mycket på dig lille vän. Tackar för det underbara vädret, nu är det ju äntligen vår! Sov nu så gott, hoppas själv att få göra det inatt, du kan väl titta till min lille Lukas som är så hostig och febrig!!! Kram och natti.

Therese! Var själv på Koh Samui för några år sedan och vi hade det underbart. Vi passade på att hyra bil när vi kom till ön. Kul att ta sig runt lite själva efter några dagar med sol och bad. Det kommer nog inte bli några större problem att slappa tror jag, värmen i sig gör nog att man inte orkar så mycket mer än att slappa ;0). Att lyfta paraplydrinkar får vara motion nog!!! Hoppas verkligen ni får en underbar resa! Kram på er!

• marialemon

Skönt med bio. Nästa biobesök vi siktar på är Ice age 2 med Irmelin,,,,Ekorren har blivit en stor idol! Jag hoppas att den går fortfarande,,
    När åker ni till Thailand? Nu börjar det ju bli lite sommar här men det är underbart med miljöombyte!
    Tille; Tänker på Dig som vanligt, du är på nåt sätt en del av mitt liv nu! Skickar Dig en stor varm mjukiskram, var än du nu är.

Må så gott //Kram Maria

• Tarjas

Tillevännen...nu är jag så fruktansvärt trött så jag ska nog gå och lägga mig riktigt tidigt idag. Hoppas din dag varit bra, med mycket bus, och att solen sken på dig och dina änglakompisar också...Tänker på dig Hjärtat och tittar på dina bilder, ibland blir jag ledsen men, sen tänker jag att du har det bra där du är...Dina underbara föräldrar är så starka och tänker så positivt, sunt, klokt...ja så då tänker jag på de och känner mig bättre till mots...klarar de detta på ett så fantastiskt sätt så ska jag också göra det Till-Prinsen...tänk allt bra som kommit ur det här, som borde ha hänt utan att du skulle behöva lida... men nu blev det så att för att öppna våra ögon så kom du med ditt budskap...tänk Tillevännen...du med dina underbara blå...så stark, klok och modig...ett släktdrag må jag säga...

Sov så sött Tillelille och krama Bamsesnuttisen allt du kan...för kärlek ...det är du...

Du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Snusningar och nattikramar
    Tarja

• emilsson

Hej hej.
    Ville bara önska er alla en trevlig kväll. Hoppas att ni haft lika underbart väder som oss här i Skåne?!
    Sitter och spanar på lillkillen (2månader) som snusar så gott här hos mamma och kom att tänka på en sak. Min gamlamormor sa alltid: När små barn ler när de sover då drömmer de om änglar. Ganska fint tycker jag. Simon han snusar så gott och ler så fint. Kan undra om han drömmer om Tille och hans kompisar kanske?:)
    Nej,nu måste jag sluta. Sambon står här i dörren och tjatar för vi ska kolla en film:)
    Tänker på er. Många kramar/Caroline

• Nötkaka

Godnatt Therese och Niklas
    Vart på Koh Samui skall ni bo?
    Lamai eller chaweng? *jag vet jag tjötar om detta men jag vill veta )

Godnatt sötnosen Tille.
    Tänker på dig!
    Kramar

• Pappan 66

Godkväll. Det är några dagar sedan jag var här inne sist. Såg i din dagbok att någon verkat tro att ni lägger vantarna på bidrag till EB förningen, jag kan bara säga att jag tycker det är tragiskt om någon fått för sig detta, men tror samtidigt att de allra flesta liksom jag har fullt förtroende för Er när det gäller den saken och allt annat som har med Tille och sjukdommen att göra.

I dag läste jag om Bobby i tidningen, pojken som dog efter att ha blivit misshandlad på ett sätt som jag inte ens vill skriva om här så hemskt det var. Dessutom av sin egen mamma och hennes sambo. (och jag vet ingen är dömd ännu) Jag tänkte hur kan någon vara så grym mot sitt eget barn.
    Sedan tänkte jag på Er och hur fantastisk som förälder man också kan vara ni är verkligen på den ljus sidans topp. Så fint ni ordnade det för Er Tille.

Hoppas verkligen att ni får en fin resa till Thailand det är ni verkligen värda.

Tille och Ni finns hos mig

Claes

• Hemgårn

Komedier och snabb action med lika snabb humor är bäst.
    Austin Powers (alla tre), MiB I & II, Bad Boys I & II, Galaxy Quest, med många flera! Sen kan lite mer spooky vara bra också. The Ninth Gate med Johnny Depp, eller varför inte Sleepy Hollow? I am a movie-o-holic.

kram!!
    Magnus

• solrosen74

Ja då har fotbollssäsongen dragit i gång.Första matchen och förlust för grabbarna,men men det går det också.

Men hörrni vilket väder,snacka om att våren har kommit.Så underbart det har varit idag.
    Kul med bio,det blir inte ofta man tittar på.

Nåja nu ska jag önska er alla en trevlig helg med mycket sol.
    Therese och Niklas som åker till Thailand vill jag önska en trevlig resa med mycket sol bad och härliga upplevelser.Liam,du får ha det så kuligt på din resa också.

Tille, nu ska jag åka bort under helgen så jag kommer inte vara inne nåt här.Hoppas du kommer ha det bra i alla fall.

Många kramar till er alla därute ta hand om varandra,glöm inte bort att tala om för era nära att ni älskar dom,fortare än någon kan ana kan det vara försent.

Carpe Diem

• MalinH

Ville bara titta in och säga Go natt till hela familjen och till dig med lilla Tille!
    Sov gott!
    Kram Malin