• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kaspers mamma

idag skiner solen varmt och skönt!
    Himlen är blå som Tilles stora blå ögon!
    Det är nog lilla Tille som tycker att våra trötta själar måste få värme och ljus :)

Ha en jättefin dag!

Styrka och kärlek!
    Snusningar på lilla Tille!

Kram Sandra

• Fiddeli75

Hej och God morgon!

Kerstin som har Kristoffer med EB... Kerstins mamma har vart min klassföreståndare när jag gick i 4:an till 6:an. Världen är allt bra liten!

Hoppas ni får det superskönt i Thailand! Boktips "Samtal med Gud", en annorlunda bok som tar upp existensiella frågor. Finns att köpa billigt på pocket.

Har ni vart i Thailand förut?

Ha det så skönt idag i vårsolen!
    Kram
    Fia

• MuminMy

Tittar in för att önska er en varm och härlig dag, ser att Tille är frikostig med solsken Det tackar vi för!

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus
  • Klatermaja
    Godmorgon! Vad kul att det känndes bra med innebandyn. Det är något jag med skulle vilja träna, men jag är så långt ifrån en atlet man kan bli . Är det några särskilda böcker du är ute efter? Läste förrtydligandet i din blogg och det måste ha kännts som ett hugg i bröstet om det finns dem som tror att pengarna går till er, ni som bara tänker på att samla in pengar till EB-fonden! Skrev du svar till aftonbladet med?

Tille lyser över oss med full kraft och jag tycker vi har en sådan härlig vår!! Några små moln syns på himlen, men Tillemannen måste ju ha lite att elka med .

Ha en bra dag!!

Kraaam
    /Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Therese6699

Goddag, goddag. Helt otroligt fint väder här nu faktiskt. Ska försöka lura med mig Nicklas ut på en promenad. Kan tro att han hellre vill åka ned till gymet. Men jag har tränat så mycket nu så det räcker med promenad för mig idag känns det som.

Vi har inte varit i Thailand förut så det blir första gången. Vi vet att det är lite lågsäsong. Men vi resonerade som så att det är varmare än här och vi får chansen att bara slappa. Men jag har ingen aning om hur vädret är på Koh Samui just nu. Mmmmm kanske ska gå in på sidan och kolla.

Men nu ska jag ta och trampa ut en sväng i solen.

Kramisar
    therese

• IR 72

Hei og god morgen

Håper dere får en super dag. Her i Oslo skinner solen og det er varmt.
    Tenker masse på dere.
    Klem

• aloris

Tittar in och önskar er en underbar dag i solskenet!!!

KRAM, KRAM!!!

• kapet

hej
    Det är strålande väder här i Örebro just nu. Så det är bara att gå ut så fort lill grabben vaknar.
    Therese och Nicklas ,hoppas ni får en riktig fin dag.Nu när du tränar så måste du dricka mycket.

Önskar alla här på FL en riktig,riktig bra dag.
    Kramar från Örebro

• en granlomamma

rida på elefanter, det lät kul. det har jag alltid velat göra, vet inte varför
    ååå vilket väder vi har. 17+ nu, man tror knappt det är sant
    ha en härlig dag, och ha en riktigt härlig avkopplande resa

• olivettan

Hej!
    Önskar er en trevlig dag i solen!!!
    Kram