• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca

God morgon godmorgon!
    (Fast för mig är det redan förmiddag - lillstumpan tyckte att 5 i 6 var en bar tid att gå upp och leka imorse...)

Igår var jag inte inne på fl, så jag blev smått chockad när jag läste om AB-mailaren... Fast det var väl bara att vänta att någon skulle reagera så, tyvärr... Alldeles för många har svårt att läsa igenom och kolla fakta och har ett alldeles för stort måt av avundsjuka och missriktad, vad heter det - rättfärdighet?, inom sig... Kan inget annat än instämma med vad många redan skrivit här - ignorera och ta inte åt er!

Åh vad härligt att åka till Thailand - jag blir smått avundsjuk (på ett mysigt sätt!) - och längtar tillbaka dit! Och snart bär det av alltså! Nu ska ni rå oim varandra riktigt ordentligt och slappna av och roa er! Och klappa om elefanterna! Att rida elefant var en upplevelse! Oj vad det gungade, och tänk på att när en elefant känner för att stanna och käka lite mitt under en promenad, då gör han det!

Tille-gossen! Nu har du verkligen hittat rätt väder att skicka hit ner till oss! 25 grader hade vi igår! Och en riktigt stor vacker fjäril kom och hälsade på när jag höll på att få ordning på vår trädgårdsdamm! Fladdrade runt lite, som om han var nyfiken på vad jag höll på med för nåt mystiskt! Det måste nästan ha varit nån av dina små kompisar!
    Och tack för att du såg till att Mathilda drömde sött på dagissovstunden då när jag frågat om du kunde titta till henne lite! Hon har haft jättekul de senaste dagarna, och verkar trivas! Så om du vill, titta gärna in i hennes drömmar och ge henne nåt mysigt och kul att drömma om när hon tar sin dagislur!
    Ta och busa runt ordentligt med kompisarna dina idag!

Dunkramar från ankan!   

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • annca

Och nu tittade Mattias in med dagens post - och Tille-boken!

Vågar inte öppna den här på jobbet, för då kommer jag väl att snyfta tangetbordet fullt...

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Robo

God Morgon hela familjen!
    Även här i Blekinge är det i dag strålande solsken. Jag måste försöka vara ute lite i dag, men jag brukar inte tåla den första solen så jag får vara försiktig. Hoppas att ni hinner vara ute lite fast ni har jobb med packning inför resan. Jag önskar er i alla fall en bra dag!

• FraNorge

God morgen, gode mennesker. Her er det også et herlig vær i dag, med blå himmel og sol. Må nok ut og gå en tur i dag. Ønsker dere en fin dag, og håper magen blir bra til middagen i kveld. Klem fra meg.

• olivettan

Godmorgon!!
    Hoppas ni får en underbar dag i solskenet!
    Själv ska jag fortsätta "övningsgå" med lillkillen...
    Tittar in sen igen
    Kram

• viktoranton

Hej!
    Vilket väder vi har, härligt!
    Ja det där med att ta sprutor är ju inte det bästa man vet, men det var ju tur att det gick bara!

Hoppas att du blir bra i magen till kvällen så ni kan äta gott och ha skoj.
    Vill också önska er en trevlig resa och njut och ta hand om varandra, själv så skall jag jobba i trädgården.

Många kramar

• kapet

Hej Therese
    Det är strålande väder här i Örebro.Hoppas ni får en bra dag.
    Jag själv gillar inte sprutot men vet inte varför.Är inte rädd eller ngt,men om man måste,så måste man.
    Har ni packat nu,så att helgen blir lugnt med Liam?
    Ha det bra
    Kram från Örebro

• oliluc

Vill önska er en riktigt underbart fin dag.
    Hoppas att magen är bra till ikväll så att du kan njuta av god mat.
    Sköt om er och ta väl hand om varann.

Tille ängeln busa och ha riktigt skoj med dina vänner där uppe idag, du finns i mitt hjärta för alltid liksom resten av din familj.

Massor av Kramar Mitte och barnen

• hugoboss

Godmorgon Tilleman, dina blåa ögon lyser upp hela vår himmel. Busa hela dagen lång.

• Kaspers mamma

Godmorgon på er!

Snart bär det av va?
    Till värmen och lite miljöombyte?

Tänker på er lilla Tille varje dag... han är min lilla hjälte!

All min styrka och kärlek till er!
    Små snusningar på er lilla ängel!

Kram Sandra