• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Annica71
    God morgon Tille denna vackra dag.
    Hoppas du strålar och ler lika mycket som jag,
    att ögonlocken lättats för dag med njutning,
    för behag, kärleksfull utsmyckning och djupa andetag.

kram
    Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Happy me
    God morgon kära vänner!
    Hoppas solen lyser lika fint i Sundsvall! Har inte hunnit läsa i kapp eller i dagboken.
    Ja, jag hoppas solen lyser lika fint över hela vårt långa land. Vi behöver nog det allihop efter den lååånga vintern.

I går när vi promenerade såg vi flera klargula citronfjärilar. Jättefina! Tänkte förstås på dig då Tillehjärtat! En liten fjärilsvinge har du säkert fått, vilken färg? Nja, jag tror inte på den gula som fjärilarna vi såg i går utan mer på den blå förstås! Blå som dina fina stora ögon vännen. Ha en fin dag nu! Stor kram och en liten snusning!
  • hannaht

Hej o god morgon!
    Såg på er intervju på tv4, ni verkar supertrevliga "i verkligheten" också.. Önskar er en bra dag och snart blir det resa av! Kul!

Jag planerar själv för att ta mina barn och göra en riktigt låång resa till hösten - måste skaffa bra och lätt dator att ta med för jag tror inte jag klarar mig utan i månad-er.. tänkte mig kykladerna på hösten ..

Fixar inte långa flygresor så Thalaind blir det nog aldrig, pinsamt men sant, ..

Ha en riktigt skön dag i solen! Sverige såg helt molnfritt ut på satellitbilden igår kväll - kanske stämmer det så får vi alla sommar idag?! Tänker på er!

Kram från Hannah i Gbg

• Therese6699

Godmorgon... solen strålar verkligen helt underbart här idag. Nicklas och jag pinnade ned på vårdcentralen i morse och tog sprutor inför resan. Jag var inte och pratade med BVC sköterskan som har varit med Tille medans han levde. Det var roligt att se henne igen. Vi har bjudit in alla till måndagen den 5:e juni. Så då blir det ett avslut för dom också.

Nötkaka: Sorry att jag inte har svarat. Jag har hela tiden trott att jag ska komma ihåg din fråga, men det har jag insett att jag inte kommer ihåg någoting om jag inte skriver ned det. Vi ska i alla fall till Chaweng.

mina änglar: Tilles liv kan du beställa genom att skicka ett mail till [email protected] och för att förbeställa dagboken så skickar du ett mail till order@bigbok.se.

Kramisar
    TTherese

• Ebba72

Godmorgon i solskenet!

Hoppas ni får en underbar och skön dag, och du lilla Tille.... se till att du får en massa bus och lite glass idag för jag antar att solen skiner hos dig lilla ängel...

Kramar Ebba

• Memo

Hej på er, va några dagar sedan jag skrev, men är inne och läser varje dag. Tänkte faktiskt redan nu önska er en trevlig resa. Själv så har jag fullt upp hela helgen, har en hel trädgård att fixa i ordning

Kram på er

• sgr

God morgon familjen!
    Ja, det är inte roligt att ta sprutor, jobbigt att du är dålig i magen. Hoppas Ni får en strålande dag, med samma solsken som vi har. Kikar in senare...

God morgon Tilleman! Tacj för att du fixat sån sol och värme åt oss. Himmelen är alldeles blå som dina vackra ögon.
    Hoppas du får en riktigt bra dag med dina änglavänner.
    Du finns i mitt hjärta...

Kramisar
    Sandra/sgr

• sis02

Gomorron goa familjen! Här på andra sidan potten skiner solen för fullt liksom igår så det blir nog att tillbringa mycket tid utomhus idag.

Nu börjar det närma sig er resa, spännande är allt lite avis. Men är det någon som är värd en resa så är det ni! Ha en skön dag i solen! Ni finns i mina tankar!

• 3småttingar

Ville bara säga god morgon.
    Ha en bra dag i solen.

Tille-lille: Ha så skoj idag med mycket bus och lek.
    Snusningar.

Kramar till familjen.

• emilsson

Godmorgon.
    Det verkar som att ni har fint väder i Sundsvall idag. Här i Skåne är det rena rama blåshålet idag,men solen kikar fram iallafall.
    Hoppas att du blir bättre i magen Therese och att ni får en jättebra dag och kväll med era vänner.
    Många kramar/Caroline