• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • illern i mitt liv

hitta det nu men de funkar inte , det kvittar vilket tid jag än trycker på så går det inte , hoppas de funkar senare idag då , vill ju inte missa nått .

• Desse

Hej kära ni !!
    Tycker ni är beundrandsvärda underbara människor så himla tappra och fina!!! Såg er allt i tv - rutan!

Många varma kramar Desse som ni vet vad hon gör kl. 21.00 ikväll

• 83an

God morgon!

Såg er på tv:n, så himla lugna ni var...
    Tårarna började rinna så fort jag såg er, undra hur det blir ikväll då...
    Så fin han var, Tille-man, när han låg där.
    -----------------------------------------------
    Tille: I morse hämtade jag in Nova (8 månader idag) till vår säng precis innan din mamma och pappa skulle vara med på tv.
    Och när de visade bilder på Dig och din mamma så vinkade hon till er och ropade "hähä"!! (det betyder hejhej)

Idag skiner solen här, härligt.
    Är det Du prinsen som tindrar med dina underbara blå ögon?
    Jag tror minsann att det är så...

Hoppas att Du får en härlig dag men mkt bus och lek.

Och sen ska jag sitta bänkad framför tv:n vid 21 ikväll, för då är det ju filmen om Dig gubben.

Många Kramar

• Robo

HEJ Therese och Nicklas!

Nu har jag sett er på TV. Det gick ju alldeles utmärkt,ni verkade inte nervösa ett dugg. Det hade säkert jag varit. Ni var så fina, ska bli roligt (och sorgligt samtidigt) att se dokumentären i kväll.

KRAM Rose-Marie

• Tandfen

Hej Tille!
    Nu har mamma och pappa varit med i TV och berättat lite om dig. Du var också med lite, så söt så med dina ögon blå.
    Ikväll ska det vara ett helt program om dig, lillprinsen. Det heter "Tilles resa".
    Du och dina vänner är väl snart i startgroparna för att göra denna dagen till ett nytt äventyr, så ta ni och kila iväg och ha det så roligt, så hörs vi ikväll.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• IrmelinFraNorge

Sofia72. Har du en direkteling til nyhetsmorgen. Jeg kunne ikke finne den, men så er jeg jo norsk da...

• ViHi

Ni är ju helt otroliga! Vilken enorm styrka och kärlek ni har tillsammans!

• illern i mitt liv

Nötkaka , jag missa det inte , det fanns ingen nyhetsmorgon här vid den tiden för de börja redan vid 05.00 tiden , därför måste jag se de från nätet istället , hade de bara funkat så..
    längtar så tills dokumentären kommer ikväll. tror nog de behövs en hel kanna kaffe

• majflickan

Fick se er 2 minuter ungefär på tvn sen la den av för de håller på o grejer hos grannen för 3 hål i väggen som vi ska få, blev så sur. Men de ja han o se va väldigt bra. Hoppas ja kan se de över nätet senare.

Ska iaf titta ikväll

Mamma till Anton
  • Jannika9905

"Tille - ljuset som aldrig slocknar"

En extra tanke till dig Tille och din underbara mamma Therese och pappa Nicklas. Har nu sett er på TV i nyhetsmorgon och kunde inte låta bli att gråta när jag ser er. Hoppas du får en bra dag idag med dina änglavänner så ses vi ikväll igen. Massor av gosiga mysiga kramar och snusningar till dig lille vännen.

Therese och Nicklas!

Vad underbara och starka ni är tillsammans. Det är så skönt att se att livet går framåt för er efter allt detta. Kunde inte låta bli att gråta när jag såg er, det som hänt er berör mig så djupt i hjärtat. Ni har mitt fulla stöd hela tiden och mest när ni själva behöver det. Ha det nu så gott ni kan så tittar jag in ikväll efter dokumentären. Massor av kramar till er underbara människor som delar med er av det som står er närmast, Tille och livet.