• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • illern i mitt liv

jag vet inte om vi får länka sånt , men gå in på google o skriv tv 4 mitt så kommer de upp där.

• Mamma Kaos

hej på er..

Vilka proffs ni är, gick ju hur bra som helst. ställde klockan så jag inte skulle missa er :).

Kramizzar Anna

• Ester1

Hej Therese och Nicklas!
    Välkomna hem från Thailand. Jag vill bara att ni ska veta att jag tänker på er. Allt gott till er.

• Jannika9905

Tillevännen!

Jag vet en till som har nästan lika blå ögon som du. DIN PAPPA!!! Såg det idag på TV:n. Eller är det månne en liten del av dig som speglar sig i hans ögon??? Det vet nog bara du, men de var underbart blåa så jag såg massor av dig i honom iaf. Ha det nu gott vännen så kommer jag tillbaks ikväll. Krameligos!!!

• antitanten

Skriver igen med anledning av att jag o några här i Vitabergen
    beslutat oss för att överlämna ett stort knippe/bukett nytutslagna syrener
    till Therese o Nicklas då dom ju är här i Sthlm idag.
    Pratade med Therese nyss på mobilen o dom hittar ju inte i Sthlm vilket man mkt väl kan förstå så att stämma träff var inte det lättaste. ( irrar ju själv omkring här i stan ibland...Skrattande )
    Så nu  skall jag  undersöka om man möjligtvis kan blommografera vårt stora knippe
    hem till dom i Sundsvall istället. Det borde ju gå . I värsta fall kanske man måste köpa blommor i affären för att få  blommorgrafera, så då får jag ju tillfälle att köpa en liten blomma till mamma på samma gång. 

Bland hägg o syren.....

• annca

Godmorgon lillkillen!

Jag tror att du var upp tidigt idag, och att du och dina små änglakompisar flyger runt för glatta livet, för huj vad det blåser här! Är du nervös för TV? Det behöver du inte vara, vännen! Det kommer att bli så bra så. Alla dina vänner kommer att titta på dig och dina älskade föräldrar, och jag tror du kommer att få ännu fler vänner efter det, när alla de som inte mött dig än får se vilken fin kille du är!
    Nej du, ta ni och hitta på något skoj idag, och låt vinden lugna ner sig lite här! Solen skiner så fint, och det tror jag är en uppmuntran till mammopapp om att allt kommer att vara finfint ikväll! Morgonprogrammet är avklarat, så nu ska de ju åka till syrran din, så ska hon få alla fina presenter från Thailand! Tänk vad fin hon kommer att bli!
    Och jag såg att du fick början på ett nytt Äventyr från Magnus! Spännande, va!?
    Dunpuss på dig, lillgrabben
    din ankkompis

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Ninah77

Så fina och starka ni är tillsammans...

• sandra1982

Hejsan! Missade jag er på nyhetsmorgon? Trodde att det var kl 09? Någon som vet?