• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ChicoChica

Knasigochkonstig:
    Försöker också hitta det.. Det kanske inte har kommit in än?..

• VeronicaMy

jag vikll också se.. missade det ju givetvis :(

• annca

Det brukar ta en stund innan det kommer ut på nätet... Framåt 11 kanske...

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Philenia

Sist kom det ut på nätet runt kl.11/11.30..
    Så vi får vänta med spänning vi som inte sett det

• Philenia

Den sidan är det jag väntar på att inslaget ska komma upp på..men det verkar dröja.
    Men tack iaf anonym!

• Änglasång

Hej!!!
    Var inne på Aftonbladet på nätet och läste om lille TILLE,
    och tårarna rann ner för kinden...
    Jag och mina 2 döttrar ska tillsammans ikväll titta på dokumentären om TILLES RESA...
    Vi tänker på er,Therese,Nicklas,Liam och Dea...
    Kram:Änglasång/Elinor

• Cineline

Det var ett jättefint inslag! Ser fram emot dokumentären ikväll även om jag vet att jag kommer gråta floder. Tille måste vara otroligt stolt över sina föräldrar. Måste säga att ni är ett väldigt vackert par.

• JohannaAxelsson

Åhh va fina ni var Therese o Nicklas. Det var kul att se er och ni såg väldigt behärskade ut men samtidigt lite tagna men jättefina.

Kommer bunkra upp med näsdukar ikväll när Sverige får se Tilles Resa.

MÅNGA KRAMAR TILL ER!!!!

• marie 37

Så roligt det var att se er "live". Ni var jätte fina. Nu ser jag fram emot en hel kväll med er och Tille.
    Ni finns alltid i mitt hjärta. Kramar/ Marie