• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Strözzel

Här är en till som såg inslaget på nyhetsmorgon idag. Ni var jättefina och jag är så imponerad över hur starka och positiva ni är. Jag ser fram emot dokumentären ikväll och längtar efter att se er fina Tille även om det kommer fällas många tårar.
    Kram

• Peda

såg  bara sissta minuten på tv4 i morses och vart jätte sur att jag missa. Hade inte någon aning om att ni skulle vara på tv...  hoppas det går repris.
    Ska se dokumentären om tille.. oj.. gråter redan...

Många kramar

• kapet

Tille lille,jag har tittat på dina föräldrar imorse.De var så fina.Ikväll ska jag titta på dig också.Ser fram emot den.
    Många kramar

• Philenia

Undra varför inte inslaget kom med nu då dom uppdaterade sidan..(?)
    Det kanske inte är mitt?

• kapet

Hej alla goa människor
    Jag skulle vilja be er om en sak.Att vi ikväll mellan 20.30-21.00 går in på tråden och tänderljus för Tille.

Här är ljuset.
    Hoppas det är ok eller kanske ngn annan har ngt förslag.
    Kramar

• Peda

jag hittar inte heller insalget om tilles förälldrar  

• A S

Jag, precis som så många andra, missade er imorse, men hoppas att de lägger ut det på nätet snart!
    Ta hand om er!

• Ella79

Kapet: Jag tycker att idén om ljuset var jätte fin. Jag kommer att tända det! Kram Elin

• Adde1

Hej Tille
    Hoppas att du mår bra, du verkar ju iallafall ha roligt då du blåser så kraftigt på oss i GBG.
    Läste just om dig på Aftonbladet, du är så söt på den bilden, jag har spelat in dig på nyhetsmorgon, skall ut på havet ikväll och hoppas på att jag kan få in TV4 på TV:n, har även säkrat upp videon hemma.

Jag vill ju absolut inte missa att se dig Tille, och din familj.
    Du har verkligen fastnat i allas våra hjärtan. Vår Tille-Lille.
    Väntar nu på att mammas och din dagbok skall börja levereras.
    Ha nu en underbar helg.