• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sassa82

det va 7.45 vet inte om de finns på nätet.

• Skrutten o  hans mamma

Hej!

I morse fick jag sitta i sängen hos mamma och äta min välling, vi satt där och tittade på tv. När jag vilade mitt huvud mot mamma kände jag att det var något speciellt, små Skruttar känner sådant. Där i tv-soffan satt dina gooa föräldrar och berättade om dig... Vi satt där alldeles tysta och bara kände kärleken som strålade från din mamma och pappa...
    I kväll sover jag nog i min säng när din Resa visas, men mamma har lovat mig att vi ska tända ett ljus

Ha det gott idag

Kramar från mig och mamma

• Neelah

07:45 var det - direkt efter nyheterna. Jag såg det och Therese och Nicklas var jättebra! Om de var nervösa så märktes det inte alls.

• Farth Vader

antitanti: Vilken fin idé av er . Oerhört fina syrener...här i norr har snön knappt försvunnit..*suck*.

• Annica71

Någon som vet om man kan se inslaget från i morse på nätet?

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Ja nå har mamma og pappa vært på tv:) De var så fine og flinke begge to, tipper du er ganske så stolt av dem ja. Her har sola tittet fram etter mange dager med regn, det er godt:) Du får ha en kjempe fin dag i dag og kose deg masse sammen med alle englevennene dine:) Suss og klem fra meg.

• Zaija

Gomorron
    Såg er på tv´n i morse.Ni är så otroligt starka.Beundrar er väldigt mycket ! Ska såklart se på Tille i kväll också.

• Cakar

Tille vår lille vän idag var dina fina föräldrar på TV.
    Här satt vi och drack morgonkaffet under totaltystnad.
    När de talade om dig var et med sådan värme att den kalla morgonen här förvandlades till en behaglig tid på dagen.
    Fast detta har du säkert redan sett i från ditt moln.
    Ser du ljusen vi tänder för dig hos vår farfar?

Massa kramar lena

• HeWe
    GooaFina Therese å Nicklas....

Totalt Lugna.. Enormt Starka..Oerhört Kärleksfulla...sååå fina ni var i rutan...

Idag är en "STOR TILLEDAG"...för mej å givetvis för många andra...

Här i Piteå regnar det..spön i backen...Alla vi Tillevänner gråter floder idag...för vår vän..Tillemann..Vi gråter av värme, kärlek å längtan efter vännen...fjärilsgossen som kom att bli oss en Kär Vän För Livet..likaså ni..Therese å Nicklas..

Hoppas nu att er resa hem går bra..kör försiktigt nu när ni ska iväg å hämta upp gooafina Dea..blir sååå kul å höra hur hon reagerar över sitt fina rum å sänghimmel me spetstyg å fjärilar...sååå lycklig hon kommer bli..

Therese å Nicklas.....Nu e jag på G med lilla boken...har funnit en goo tjej som tecknar..så nu gäller de å hålla tummarna.. Blir spännande å se...
    Kramelikram...gooavänner...

Tillemann....sååå fin du är, å var.. Nu sitter du nog på kanten av ditt fina mjuka moln och kollar ner på mammaMyz å pappaGoooz..å ser sååå fiiina de är...sååå gooa å myyyziga...Sååå Stolt, sååå Varm å Kärleksfull...de är Ni...Tillemann å Din lilla Familj...
    Ni har alltid Mitt stöd...vi är såå många som vill finnas till för er...
    All som Tillemann gett oss alla...å vi kunde bara ta emot utan att kunna göra något....Så...Finnas till för er är de minsta vi kan göra nu....
    Världens kramar till en fantastiskt goo å fin familj å en Världens Bästa Tillemann....kram från Er Vän...TilleVännen...SagoTanten Helén.
  • Karlskronamammut

Vi missade det!!
    Just idag av alla dagar steg vi upp ovanligt sent, ska nu leta på nätet och se om jag kan hitta er där.