• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • åttabarnsmor

Jag oxå....ska titta på Tille ikväll...

• mollanmus

vad fina ni var på tv! väntar på dokumäntären med blandade känslor.

många kramar fia

tänker på dig tille-lille!

• Vibeke75

Hvis dere bruker linken som Chicochica har lagt ut og klikker på bildet av Tille, kommer du direkte til innslaget. Prøvde det nettopp og det fungerte.

• PamH

Hej alla!
    Någon som vet hur man tänder ett ljus?

• koje

Hej Tille lille. Nu var det bra länge sen jag skrev till dej och de dina.

Såg du i morse från molnen där uppe hur våra busbarn slöade så jag skulle missa första biten av programmet där dina föräldrar skulle va med?

Som tur var så hade jag fått i ett videoband i videon så jag fick det iallafall inspelat så när det är lugnt här i kväll så ska jag kolla på det igen. Hmm.

Du har väl inte någon där uppe som tjatar på dej som jag fick göra på mina tjejer i morse eller?

Dom kom till skolan iallafall.

Det jag såg av programmet var dina otroligt starka föräldrar och i kväll ska jag se filmen om dej älskade lille Tille. Och jag lovar dej mina barn ska va i säng långt innan dess så att jag i lung o ro kan sitta ner o titta.

Din lille kämpe.

Hoppas att du har det bra där uppe.

Mamma och Pappa såg ut till att ha haft en underbar semester. Men vilka äventyr de varit ute på. Har dom berättat för dem el det var kanske så att du var med dem i skepnad av en fjäril vännen.

Många kramar från Hela familjen Haack Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky o Gabriel Haack från Skånes Fagerhult

• Smindy

Koje- Så underbart fint skrivet! Jag sitter här & ser alldeles suddigt!

• pofia

Vibeke75: Tack! Men det var egentligen inslaget från nyhetsmorgon jag ville se...
    Ingen som vet...

• annca

www.tv4.se
    Se Program-> Nyhetsmorgon
    Längst till höger på sidan: "Se inslag från programmet"

pofia skrev 2006-05-24 13:26:18 följande:
    Vibeke75: Tack! Men det var egentligen inslaget från nyhetsmorgon jag ville se...Ingen som vet...
    ~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~