• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • BillaBong

Vill också jättegärna se Nyhetsmorgon, men får inte upp några fler alternativ än lördag 15/4:es program? Fundersam

Mamma till finaste Nova (f.060220)
  • Lucia72

Är det någon som vet när det blir repris..

• BillaBong
    MissyGBG skrev 2006-05-24 14:29:14 följande:
    Klattermaja & alla andra som undar: Tilles resa går i repris söndagen den 4 juni kl.13:20 i TV4 riks.
    Mamma till finaste Nova (f.060220)
  • qramiz

Hej
    Nu är det så jag skäms har inte varit inne på flera dagar...har haft en magsjuk dotter så jag har väl inte sovit så gott...och sen har min snälla sambo "plockat bort" förlängningssladden till datorn, han behövde den nån annan stans- är det inte märkligt så säg!! Var även hemma idag på morgonen men missade sändningen så tidigt- vilket retar mej massor, men det kanske var tur det för då hade jag väl kommit rödgråten på min anställningintervju som jag var på idag...
    Som det låter så klarade ni er galant Nicklas och Therese och det betvivlar jag inte , ni är otroliga även att ni ibland säkert mår piss..ska se dokumentären idag, kommer att lipa det lovar jag, Tack till er för att vi får ta del av ert liv med vackra Tille i livet får se gossingen live..känns helt otroligt.
    Sänder mina tankar och styrke gossekramar till Er antar att det blir tungt för er med.
    Tille du finns där inne jag tänker på dej ofta,saknar dej på ett märkligt sätt. vindens snusningar till dej lilla gosse som sitter där balnd molnen och ler..Qramiz

• E byn dalarna

Hej på er underbara!
    Hoppas att allt är bra med er trots allt.
    Sänder er massor med värmande kramizar.
    Vi åker till stugan men vi tänker på er o tänder Tille ljuset vårat i kväll för er o Tille. Ha det nu så gott med er. Massor med kramizar på er

• Flutterby

Jag spelade in inslaget i morse, ska titta på det ikväll, när lilleman sover. Såg en liten snutt och ni verkar ha "klarat" det jättebra! Stora kramar till er som vill dela det svåraste och samtidigt det underbaraste i era liv med oss. Ska banda dokumentären i kväll också ifall jag skulle bli avbruten.
    Stora kramar från mig!
    /Flutterby

• Gohjärtat

Hej hej! Längesen jag skrev till er men idag känner jag att jag måste!
    Välkomna hem till kalla sverige, jag har förstått att ni haft en underbar semester som ni var så värda
    Såg er i morse på tv4 o jag måste säga att ni var fantastiskt bra! Jag ska titta på dokumentären ikväll, även om jag vet att det kommer att bli jobbigt o kommer att fälla många tårar!

Tänker forfarande mycket på dig Tille och undrar hur du har det där uppe bland molnen?
    Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.
    Stor kram till dig och dina fantastiska föräldrar/ Eleonore

• Anbe

Hejsan!Idag tänker jag extra mycket på er familjen och på dig Tille lille.Du goa underbara unge med dom blåaste finast ögon jag sett.Kommer att bänka mig framför tv:n ikväll kl.21.00.Och titta på dokumentären.Ha det bra familjen och många kramar /Annika

• Flutterby

Therese: Jag har en fråga om dokumentären, du behöver inte svara om du inte hinner, för jag får ju svaret ikväll i alla fall. Hur länge filmade dokumentärfilmaren Tille? Var han med från början, då ni fick beskedet, eller kom han in senare? Kramar igen/Flutterby