• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Birgitta2

Jag har en känsla av att det kommer bli tittarrekord på tv idag. Tille, du har många vänner. Fler än de flesta vännen. Likaså dina föräldrar. Hela Sverige backar upp.

Kram

• jeea

Hej på er, och välkomna hem från en välförtjänt semester!
    Ni var så fina på nyhetsmorgon......
    *Kram*

*~* Eva *~*
  • Jonalv

Hej!

Var in och tittade på er från morgonens program tyvärr så fungerade det inte så bra över nätet men jag fick iallafall se lite av er och lille fina Tille. Vilken liten fin man som ni har fått haft till låns man känner direkt av den kraft han lämnade efter sig och styrkan som han gav som har förändrat mångas tankar och sätt att se på omvärlden och varandra.

Jag blir också så himla lessen igen och känner sånt sting av orättvisa mot er och er familj och inte minst mot lille fina Tille-killen. Han valde verkligen rätt föräldrar för sitt ändamål för jag vet då ingen som kan ha gjort det bättre en vad ni gjort och gör - ni är verkligen så beundransvärda (har skrivit det förut men det tål att upprepas om och om igen)

Hoppas så att fonden får in allt och lite till så att den här orättvisa, hemskt grymma sjukdomen får ett botemedel.

Ta hand om varandra, Dea å Liam.

Ikväll blir det tv:n.

Många kramar till er

från Jonalvs mamma

P/S Ska bli kul och höra vad Dea sa om sitt "nya" rum

• Vips

Hej!
    Såg er i morse! Ni såg så förberedda ut och allt gick jättebra tycker jag!

Ska givetvis se dokumentären ikväll. tänker på er!

Kramar/Annika m familj.

• Therese6699

Hej hej alla!
    Nu har jag kommit hem och suttit och läst igenom gästboken, inboxen och tråden. Det tog ett tag : )

Jag kommer uppdatera bloggen om allt som har hänt sedan igår.

Nicklas och jag har inte heller sett inslaget ifrån i morse och det verkar inte funka att se det ifrån TV4a heller. Men det kändes rätt lugnt att vara där. Jag var faktiskt inte alls nervös. Men jag fick bita ihop lite efter att ha sett det lilla klippet på Tille. Det berör så.

Dokumentärfilmaren var här veckan innan Tille dog och filmade ett tag. Så allt ni ser i levande bilder är ifrån veckan innan han gick bort.

Tilles resa går ju klockan nio ikväll med repris den 4:e juni någongång mitt på dagen.

Men nu ska jag in och skriva i bloggen, då kan ni få höra om hur det har varit i Stockholm.

Kramisar
    Therese

• Sanders mamma 04

Heisann Therese!

Nå har jeg nettopp fått sett innslaget fra nyhetsmorgon. Dere var helt utrolige. Så fornuftige og fulle av kjærlighet. Sier de rette ordene, og de kommer fra hjertet deres. All beundring til dere. Sitter klar kl 21 i kveld!

Klem

• Lilla citron

Hej!

Ser framemot att få se dokumentären ikväll..

Skickar över massor äv KÄRLEK till er..

Kram

• Liizen1

Hej!

Missade nyhetsmorgon imorse.... =(
    Vi ska sitta bänkade hela familjen ikväll & följa underbara lilla Tille iväll!
    Vi tänker på er!
    Skickar en massa kramar till er underbara familj!
    KRAM!

• Bommebo

Hej Therese!

Välkomnar Er hem och vill tacka för det fiiinfina inslaget i Nyhetsmorgon i morse Ni var super bra.

Du måste verkligen älska Nicklas högt, det syns på din blick till honom Vårda det fina Ni har.

Många kramar

Familjen Bommelin som sitter bänkade klockan 21.