• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mizan

Wow, vilken bra film.
    Tille var alldeles underbar.
    Hade väldigt svårt att hålla tårarna tillbaka.

Styrke kramar till hela familjen

• Kathrine

Tack Therese och Nicklas för att vi fått möjlighet att se Tille i en dokumentär. Jag är säker på att Tille tittar ned på er från sin stjärna och tänker att han har de mest kärleksfulla föräldrar man kan ha.

• Lilla loppan

Hejsan! Ville bara säga efter att ha sett dokumentären, fällt många tårar, BRA GJORT! TACK! Det berörde.
    Kram Önskar louise, Morgan och Melwin i Malmö

• E02E04

...så mycket känslor dokumentären river upp igen...jag kände verkligen att något gått förlorat när Tille försvann...och nu är jag tillbaka i de känslorna igen....Han står för så mycket styrka! Vilka fantastiska människor ni verkar vara! Hoppas ni snart får ett lillesyskon till Tille som ni kan slösa kärlek på - ni verkar ju ha så mycket kärlek inom er som vill ut!
    Kram

• Rona

Hej Therese och Niklas!
    Nu har jag sett programmet om Tille. Jag är så otroligt imponerad av er styrka att hantera situationen så klarsynt och på bästa sätt. Att kunna acceptera Tilles öde och göra det bästa av det. Det är nog lätt att bara flippa ur och bryta ihop totalt. Tille kunde inte ha kommit till bättre föräldrar. Jag blev så gripen av Tilles vackra, stora, utrycksfulla ögon med dessa långa ögonfransar. Jag gråter och gråter. Tille och ni har lärt mig att man ska inte ta något för givet. Att man ska glädjas över det man har just nu. Tack för att ni delade med er av ert liv! Och lycka till med era försök att skaffa ett till barn.
    Många kramar
    Veronica

• MissS
    Tack för att Ni delade med er av Tille.
    Det är pga. människor som Ni som man känner hopp om framtiden....

Många många Kramar
    Ingen kan vara nere med en ballong (Nalle Puh)
  • Anna och Per

Tack Therese och Nicklas för att ni delat med Er av ert liv med Tille! En fin dokumentär fylld med kärlek och omtanke, tack än en gång!
    Anna med familj

• Sportiz

Tårarna rinner..
    Vet inte om ni hinner läsa alla inlägg till er men jag sänder en miljon kramar till er. Vilket fint program. Jag tycker ni verkar så starka och jag tycker ni är super duktiga.
    Man uppskattar verkligen livet ännu mer och tar mer vara på de små stunderna.
    Om jag fick välja skulle jag hoppas att Tille fick träffa min mormor uppe i himlen, hon är helt underbar och skulle säker få Tille att skratta och mysa en massa..
    Kram igen..

• skånenettan
    Tack Tille och din underbara familj för att vi fick ta del av din resa!

Det var så underbart vackert att få se dig lilla vännen!! När mamma och pappa snusade dig i pannan och pussade dig lätt och du blundade tryggt! Vilken underbar kille!!
    Du kommer alltid vara en del i mitt hjärta och jag skulle önska att jag kunde få ta del av den otroliga styrka som dina underbara föräldrar besitter!
    Jag har aldrig varit med om någon starkare, jo du lille Tille som valde att stanna kvar på jorden så länge som du gjorde trots din smärta!

Vilka ögon....så blå...så underbara!!

Tack lilla vännen för allt.....

Kramar till Er!!

Anette m.familj
    Viktor & Linus mamma