• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • frogaz

Vilken fin dokumentär om lille Tille! Tack en gång till att ni delar med er. Tille är den likligaste lille ängeln som finns - sådana föräldrar. Var stolta över er själva!
    Tänker ofta på er och Tille.
    Kramar till hela familjen.

/Arletta

• Fia a

Tack för att ni delar med er av er själva som ni gör. Helt otroligt.
    Kramar i massor från Fam Andersson

• Princess Leia

En fantastisk dokumentär!
    Jag beundrar er styrka!
    Vila ifrid Lilla Tille!
    Mvh Sofia med Familj
  • hanna 86

Jätte fin dokumentär! Man såg hur mycket han tyckte om er närhet! En riktig gosunge!
    Tack för att ni har delat med er!

• LovleyMamma

Såg på dokumentären...

Satt och grät. Vad starka ni är Therese och Nicklas. Beundrar er styrka.

Ljuset brinner ännu för Tille.

Varma kramar från Jessie och Elias

• Lundahl81

Vilken underbar dokumentär. Tack för att vi har fått ta del av erat liv med Tille. Var så fint med den låten, Jag stor grät. Ni är ju underbara!!
    Många Kramar till er från oss alla!!

Tänker på dig Tille KRAM

• Nallatalla

Tack Therese och Nicklas för att Ni öppnat Er inför oss alla och delat med Er av all sorg och smärta!
    Det var en underbart vacker dokumentär som visades!
    Tille var så jättefin och han såg så enormt klok ut trots att han knappt hunnit börja leva livet.
    Jag hade min sovande son i famnen under hela dokumentären och kände verkligen att jag inte skulle klara av att förlora honom.
    Ni är så starka hela familjen!
    Tänker på Er varje dag!!

Tille, se till att vi får se lite av solen nu under helgen!
    Jag vet att du har det bra däruppe med de andra änglabarnen!

Kramar / Nalla med familj

• JohannaAxelsson

Hade verkligen förberett mig på att den skulle vara väldigt tung att se men oj va fel jag hade. Den var väldigt informativ och väldigt ljus och fin och Tille var helt underbar. Det märktes jättetydligt vad han tyckte om att bli pussade på pannan och när ni snusade på honom.
    Jättefin var han även i kistan. Bara tanken på ens barn liggandes i en kista gör att jag får en klump i magen. Tille var jättefin och hade jättefina kläder på sig.

Tille och Nicklas hade väldigt lika näsor och mycket drag och hans ögon..åhhh...dessa vackra, stora blå ögon. Man drunknade nästan i dom och man såg även hur trött han var.

Men han har inga smärtor kvar, inga fysiska i alla fall men lite lessen kanske han är för att hans underbara mamma o pappa finns kvar i jordelivet men ni kommer att ses igen.

Många varma kramar Johanna