• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pyret78

Skickar kramar som jag hoppas kommer fram i cybervärlden.

Tille var o är verkligen en ängel med stora klarblå ögon.

Så starka ni är!!!

Kramar från mig, maken o Ellen

• Mammatill2

Här är inte ett öga torrt. Helt underbar dokumentär. Jag tittade på den tillsammans med vår son på 6½ år. Han tittade på mig och sa : Mamma....jag tror Tille är i himmlen.
    Ha dset bra. Tänker på er.

• Björnes

Ville bara säga TACK!

Tack för att ni ställde upp på att låta oss alla få se filmen om Tilles resa! Jag och min man har legat och grinat i soffan båda två och jag känner ännu mer att vilken otrolig tur Tille hade som fick ha er som föräldrar. Ni gjorde verkligen hans tid här på jorden så bra som den bara kunde vara för er lille prins. Vilken beundran han hade i sina stora blå när han tittade på er... Det var verkligen kärlek där.. Inte undra på att han inte ville lämna er....

Tille du lille ängel. Hoppas att du nu det bra har. Vet att du inte ont mer har. Så fort jag nu sluter mina ögon ser jag dina stora blå... Har så svårt för att förstå... Varför är livet så orättvist? Sådan tur du hade som fick låna så goa föräldrar. tror inte att det finns någon som Therese och Nicklas..

Ni fick låna en ängel.... Får skriva mer imorgon. Går inte nu då jag har svårt för att se vad jag skriver...
    Än en gång, tusen Tack för att jag fick ta del av er lille prins och ert stora öde.
    många varma kramar
    Erika

• jullis05

Vad underbara ni är.... så starka.
    Å lilla Tille, så fin och så stark i sin kamp mot sjukdomen. Jag tror att ni gjorde allt som stod i er makt för att Tille skulle få ett så fint liv som möjligt under hans korta tid här. Tille hade tur att ha så underbara föräldrar.
    Hoppas ni får ett fortsatt fint liv och jag sänder en kram till er och till Tille den lilla ängeln.

Många kramar

• Cammi74

Vilken underbar dokmentär.
    Tille kan skratta sig lycklig som har 2 så underbara föräldrar som er som står med båda fötterna på jorden och är så starka och trygga i er själva.
    Han var så underbart fin när man såg honom att man blev berörd ända in i själen.

Måste också säga att jag beundrar er andra sons styrka, kommer inte ihåg hans namn men han är verkligen en stark kille som fått ert mod och er styrka.
    Önskar er alla lycka i framtiden och hoppas snart ni får ett syskon till Tille.
    Många kramar från Camilla

• Gåsa

Sitter här och försöker samla mig lite så jag kan berätta för sambon (som inte kunde titta) hur fint dokumentären slutade.... Tyckte att den var jätte fin....

Äh va fasen.....jag skickar en bunt med kramar igen du hann säkert inte se dom förra....

många många många många många många kramar

• kapet

Nu har jag sett dig Tille lille på Tv,tillsammans med dina nära och kära.Det skar i hjärtat,en sån tung känska  hade man i magen och tårar som ran nerför kinder.
    Man sitter och kollar när mamma Therese pussar han på pannan och varje gång hon gör det blundar han.
    De vackraste blå ögon glittrar framför kameran väldigt nyfiket.
    Vad ska man säga om inte:
    Tack Therese och Nicklas att ni gjorde det möjligt för oss att se eran son och att ni lät oss ta del av Tilles liv.Ni är helt  underbara!

Tille-ljuset som aldrig slocknar

• Maggan78

Det syntes verkligen att Tille tyckte om att bli pussad och snusad på pannan!

Vad fridfullt det såg ut med Tille i sin vita kista. Så skönt att det var med ett lugn ni satt där, att det var fint. Saknar ord för vad ni gått igenom, hur ni klarat av det, hur ni fixar vardagen idag.

Hur ni än väljer att göra i framtiden hoppas jag att allt går bra. Det skulle vara roligt att få läsa om er i ert fortsatta liv, men jag förstår om ni vill börja vara er egna familj alldeles för er själva.

Tack för att vi fått dela Tilles tid med er. Ni har fått många att uppskatta livet och vardagen

• SmashNo3

Tack för att vi fick se den fina dokumentären om Tille.
    Det gav oss en liten aning om hur allt var,och hur starka ni & Tille orkade vara hela långa vägen.

vi önskar er god fortsättning & sänder många tankar åt er familj & Tille i himlen.

Många varma hälsningar Familjen Björklund.