• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ängeln

Godmorgon, hoppas natten har varit så bra den kan vara och dagen blir detsamma. Kram

• meh

Godmorgon!
    Hoppas natten har varit lugn och ni får en fin söndag tillsammans.
    Kram på er.

~meh~
  • Eve80

God morgon Tille! Hoppas att du får en bra dag. Tänker på dig.

• answ73

Therese, ni finns ständigt i mina tankar.

sänder er styrkekramar
    Anne

• CORPSBRIDE

Godmorgon på er alla..hoppas ni haft en lugn o fin natt..Kram Elionor.

• Desse

Godmorgon på er !!!
    Tänker på er och jag blev inte glad av att höra att ni har haft det jobbogt inatt. Men ni är så himla tappra så fixar det här så galant. Det är inte bara Tille som är en kämpe utan det gäller ALLA i er familj!!!! Tycker så synd om er för att ni ska behöva se er son tyna bort och att de goa kinderna nu håller på att försvinna. Men vad hjälper det är att jag sitter här i Dalarna och tycker synd om er. Nu ska jag skärpa mig och skicka er en MAASOR av styrkekramar så hoppas jag att ni kan vila lite under dagen nu när natten varit jobbig. JAG TÄNKER PÅ ER OCH VI ÄR MÅNGA HÄR SOM VILL GE VÅRT STÖD TILL ER; GLÖM INTE DET !!!!! Kramar Desse

• EMO 979

Jobbigt ni haft det inatt...läste din dagbok...hoppas det blir bättre idag iallafall.....ger er några styrkekramar

Eva

• loppan1

Hej
    läste just din dagbok, hoppas att han snart slipper lida mer. Hoppas att ni snart ska slippa se er lilla kille så sjuk. Bevara alla fina minnen och ta fram dom i stunder som denna
    Kram

• Mia o Simon

God morgon! Läste att natten varit jobbig. Kan då bara önska er en finare dag, med trevliga stunder Kram Mia

Svar på tråden Tilles tråd