• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • MalinoNiklas

Godmorgon hela familjen!
    Hoppas att ni får en bättre dag än natt och hoppas verkligen att du lilla Tille får en lugn dag, tänker på dig mest hela tiden.
    Många kramar /Malin

• Cicci0305

Läste dagboken... Det var tung läsning. Ni är så tappra, hela familjen, lille Tilleman, mamma, pappa, storebror och storasyster. Styrkekramar och en ljuv, lätt smekning på Tilles panna, Cicci

• michiara

läste just dagboken..skickar massa kramar från oss..lilla gubben..

• LillemanTösa

Therese Therese....

Nu är det riktigt tufft för er..Kramar om Dig så hårt, min vän..så hårt..

Finns inga ord som hjälper nu..för jag är inte där Du är, hos Tille..och ser..men Therese...glöm aldrig aldrig vad ni kämpat...på nåt sätt...så väljer Tille den här vägen..han är ju en Tapper Kämpe så han ger sig inte utan strid...så om du faller, så vet att det finns famnar som tar emot, och lyfter upp, tills det är över...och efter...

Jag ger dig handen, min vän...

Gör som Ni alltid har gjort, Älska och Vårda så ömt...Tille..han bestämmer själv när Han vill släppa taget..lita på Tille...visst jag förstår så väl att Ni tycker det räcker nu, hur mycket ska man kämpa och lida..men Tille...han vet nåt som inte vi har en aning om..så lita på Tille, följ honom...och gör precis som Ni gjort, hela vägen...Älska, Vårda, Kämpa, Gråt..för ni älskar och ni kämpar...så en liten liten stund till...

Om jag bara kunde...

Många Kramar till Er..från en stolt, förundrad, lessen och frustrerande hjälplös..mamma och vän..KRAM KRAM KRAM KRAM

• Jenton

Usch... måste vara så jobbig att se Tille tyna bort på det sättet...
    Hoppas ni får en bra dag, och att Tille vill äta och dricka lite idag. Slutar inte hoppas att Tille, på något mirakulöst sätt, ska bli bättre... Till och med bli frisk... även om jag vet att det är omöjligt...
    Ta hand om er.. tänker på er hela familjen, men då främst er lille kämpe..
    Kramar

• downismor

God morgon.
    Vilken tuff natt ni haft!
    Tänker på er.
    Hoppas ni får en bra dag och att Tille inte har så ont.
    Här skiner solen och hoppas den gör det hos er med!
    Kramar Sandra

• Moa och Max

De gör ont å läsa att han fortfarande vill vara med er, de gör ont å höra hur pass dålig han är och för eran skull (hur ont de än gör) så hoppas jag att han ska få somna in mycke mycke snart.

Tänker på er jämt

Värmande kramar
    Lotta

Svar på tråden Tilles tråd