• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • MissWiren

Kan inte släppa dig från mina tankar..helt omöjligt. Gråter heela tiden..varje tår fälls för dig du underbara barn. Vi alla ses igen...(L) *All kärlek till dig*

• Bastians mamma
    Ni finns i våra tankar!
                                                      Sov så gott i natt lilla tappra
                                                                    Tilleman!
  • Ninnie 2006

Tilleman, jag kan inte släppa dig i mina tankar. Vilken liten kämpe du är.
    Hoppas att du och din familj får en lugn natt.
    Kramar till er alla

• solrosen74

Moa och Max så gulligt av henne man blir varm i hjärtat när man läser sådant.

• Fiffa5

Visste inte vad jag skulle få läsa här idag, och jag måste säga att jag både blev lättad och ledsen av att läsa att Tille kämpar vidare. Han är en otrolig liten kämpe och hans stjärna kommer vara den starkast lysande stjärnan på himlen sen! Tänker så mycket på er alla! Vi kommer aldrig glömma er lille Tille, det ska ni veta!!

• Negalia

säger godnatt till dig tappra lilla kille... Och till din familj också såklart!
    Jag högaktar er Therese, Nicklas, Liam o Dea för den styrka ni besitter...
    Kram från anso

• Annsofie74

Tänker på er, en stor kram till er från mig och min familj.

• Farth Vader

Det är helt omöjligt att hitta dom rätta orden till er och Tille. Det griper så hårt i hjärtat att läsa din dagbok. Lilla Tille som ligger i vårsolen och snusar i sin vagn. Jag tror att det måste finnas någon slags "större plan" bakom allt det här. Bakom Tilles fruktansvärda sjukdom.....annars orkar jag inte leva!! Ska bli spännande att se vad som händer när kroppen somnar för sista gången och själen åker i väg...snacka om äventyr. Tror att det är något storslaget som väntar på andra sidan. Det måste det bara vara. Måste finnas en mening med allt det här....lilla gubben.

Jag hoppas att kvällen blir fin. Tille har det nog lugnt och tryggt med sin älskade mamma, pappa och storebror. Önskar att jag kunde skicka trygghet till er underbara föräldrar. Vilket ok ni bär på era axlar. Vi tänker på er hela tiden. Ni bor för alltid i mitt hjärta.

• 2 barnsmamma

Kramar om er alla och snusar lätt på lille Tilles kind..

Ni är så starka och tappra allesammans!

~Kraam från oss alla~

Svar på tråden Tilles tråd