• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • hillson

Tille.... vi har inte hört något på ett tag nu men vi finns här om det är något...
    Jag har köpt fler ljus och tänder ett i fönstret i kväll,det lyser så fint när det börjar bli mörkt..
    I natt när jag satt ute och funderade så såg jag en stjärna på himlen som lyste jättestarkt och den stjärnan vill jag ge till dig...Varje gång jag ser en stjärna lysa så starkt och klart så kommer jag tänka på dig...
    Min mormor berättade för mig när jag var liten att alla barn får en egen stjärna när dom dör och så tror jag det är...
    Kramar från sanna....

• Berkemo

Hej Therese tänkte bara fråga varför Tille inte har kläder på sig? Är det för tt han har så ont, eller får han fler sår då? Kram

• koje

Hej Tille -lille nu e vi hemma igen. Kastar mej in på datorn för att se hur det är med dej vännen. Om du e kvar eller om du följt med änglarna som står tålmodigt vid din sida. Men tydligen så håller du dej kvar ännu älskade lille Tille vän.

Vi har tänkt på dej hela tiden när vi var hos tandläkaren. Nicky drog ut tänder idag men inte alla som skulle ut. Får ta det nästa vecka.

Hoppas verkligen att du inte har ont vår lille lille superhjälte. Du med de enormt vackra ögonen som man bara drunknar i varje gång man ser en bild av dej vännen.

Som jag sagt innan så är du vår lille superhjälte. Du uträttar mycket stort här på jorden den korta stund du stannar här.

Man kan inte göra annat än beundra dej och dina föräldrar och syskon. Du för ditt enorma mod och din enorma styrka till livet Tille lille. Dina föräldrar och syskon för deras kamp.

Tittar in sen igen vännen liten.

Många fjäderlätta kramar och pussar på din panna Tille. Älskar dej fast jag /vi inte känner dej men ändå känns det som vi känner dej efter allt som din mamma har skrivit och berättat för oss.

Styrke kramar till dina föräldrar och syskon. I massor. Tänker på er och vi är här när ni behöver oss. Allihop kommer vi att stå här när ni behöver tröst.

Kram Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack i Skånes Fagerhult

• annca

Tille, jag tror det är min morfar som är konduktör på Hemgårn's tåg! När han kommer förbi, be honom trolla för dig, så får du nåt gott och något gulligt att leka med!

• mette

Älskade, älskade barn!
    Tankarna är med dig hela tiden, varje dag. Du är den jag tänker på sist på kvällen och den jag tänker på först om morgonen!
    Och var gång jag går in för att läsa vad din mamma skriver så gåter jag floder! Om det ändå fanns nåt jag kunde göra för dig....

• Bonus

Vad skönt att få ha varit ute i det fina vädret i dag.
    Kan inte släppa tanken på dig och din underbara familj som har sådan kraft.
    Omtanken är den bästa av alla tankar

• Kollsmitt

Va skönt Tille med lite vårsol, hoppas att du myste gott i vagnen

*Kramar om dig varsamt*

• CORPSBRIDE

Hej lille Tille..idag har mina tankar funnits hos dig hela dagen,du är då en liten kämpe du så vacker och underbar.Hälsa din underbara mamma och pappa som alltid finns vid din sida.
    Kram Elionor.

• Janina77

Jag sover lugnt, vilar i din famn
    det känns så tryggt, att du är här
    du har fått mig att förstå att det vi
    önskar oss, att det vi drömmer om
    kan vi få, så bara för en stund

Jag lever nu, jag vill alltid vara ung
    att allt ska kännas nytt, precis som
    första gången
    Jag lever nu, jag känner mig så stark
    jag vill se och göra allt, men tiden går
    så fort och allting har ett slut

Lev och njut, ta vara på den stund vi
    fått tillsammans, tiden går
    Jag är så rädd att något ont ska hända
    någon som står mig nära, som jag älskar
    och allting blir försent

Jag lever nu, jag vill alltid vara ung
    att allt ska kännas nytt, precis som
    första gången
    Jag lever nu, jag känner mig så stark
    jag vill se och göra allt, men tiden går
    så fort

Och svara mig, om det finns en högre
    makt, vill jag ha ett evigt liv och aldrig
    någonsin dö
    Det skrämmer mig att allting ska ta slut
    och att allting som vi gjort betyder inget, nej,
    som vissna löv i vinden

Jag lever nu, jag vill alltid vara ung,
    att allt ska kännas nytt, precis som första
    gången
    Jag lever nu, jag känner mig så stark, att
    se och göra allt, men tiden går så fort,
    jag vill aldrig dö.

• Hemgårn

Tille, jag kom just på en sak. Jag ska på Bostadsrättsförenings-årsstämma. Det är ungefär lika roligt som det låter tyvärr. Det betyder att jag kommer att vara borta i 2-3 timmar. Ifall du undrar varför jag inte pratar med dig på en stund.

Snusningar...

lfl.mine.nu/tille

Svar på tråden Tilles tråd