• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • famgiger

Jag har hittat en så söt bild som jag gärna vill lägga in här i Tilles tråd... Men hur gör jag? Det verkar ju inte som att jag bara kan klistra in bilden eller?

• lottab

Hej Tille-man! Idag har du badat och varit ute i solen. Härligt. Tänk dig i himle. Där kan du bada hur mycket du vill utan att det gör ont. Du kan leka med de andra barnen i solen varje dag. I himlen lyser alltid solen förstår du. Alla är lyckliga och snälla. En perfekt plats för dig, du lilla solstråle. Du kommer få det superbra där uppe. Vi här nere ska ta hand om din familj och se till så de mår bra. Men du vet, du kan ju alltid besöka dem i deras drömmar.
    Sov gott inatt Tille-man. Lågan brinner för dig och hjälper dig att hitta vägen hem när du bestämt dig.
    Jag tittar till dig imorgon igen.
    Sov gott min vän.
    LottaB

• skarin86

jag tänker på dig Tille. och hoppas av hela hjärtat att du får lugn och smärtfri natt

• Amani

Sov så gott, lillvännen! Det är förunderligt hur du berör människor - vart jag än kommer pratar människor om dig, de känner till din sjukdom, de vet vad du heter och vilken underbar familj du har. Alla har vi ett syfte med vår tid på jorden, och du har med råge uppfyllt ditt. Jag beundrar dig och de dina mer än ord kan uttrycka!

Många kramar och pussar, lillhjälten!

Amani med familj

• andypandy

sov gott hela familjen ! Tänker så på er ! Tack än en gång therese för att du orkar dela detta med oss. och att du orkar informera oss flera ggr om dan. Jag läste att så länge folk minns en efter att man gått bort så är man inte död ! Och vi e många som för alltid kommer minnas denna lilla kämpe !!

Tille kommer finnas kvar länge , länge ibland oss.

Sov gott ses imorgon , det första och sista jag gör varje dag är att gå in och läsa om Lille Tille gubben ! Kram Annie

• glömsk

Tänker på er..Sov gott dröm sött.kramiz /Lotten

• levlivet
    Sussa gott allihop...Tille,jag ber att natten din skall bli utan värk o smärta..vila tryggt hos dina nära....jag har precis bytt ut till ett nyt ljus vid ditt foto på skåpet o det kommer brinna för dig hela natten...

Ömsinta , försiktiga kramar från Helene o Håkan m familj.   

Nu i ro slummra in lilla älsklingen min.....
  • bustjejen

Söta Tille.
    Hoppas du får sova riktigt gott i natt.
    Försiktig snusning på pannan från mig / Anna-Lena

• Helena o Teo

God kväll hela familjen!
    Det var med darriga fingrar jag loggade in ikväll...
    Skulle du fortfarande vara med oss Tille?! Jo minsann, än kämpar du på, du lilla outtröttliga parvel!

Men det kan inte vara mycket kvar av dig inte, när du inte ens dricker något vatten...
    Skulle så gärna vilja ta dig i min famn och bara hålla om dig och snusa lite försiktigt på dig.

Jag har inte riktigt varit mig själv sedan jag började följa ditt öde Tille, både på gott och ont kan man nog säga. Positivt är att jag inte gnäller när min lilla Teo är stökig och bökig och jag spenderar nästan all vaken tid tillsammans med honom, vi leker, vi läser, vi busar och skrattar! Du har fått mig att verkligen prioritera vad som är viktigt i livet! Lite mer ledsamt är väl att jag har så ont i mitt hjärta och mina ögon är röda av alla tårar, och min hjärna brister snart av alla frågor; varför, varför, varför????

Lilla Tilleman, änglarna väntar på dig, hos dem finns ingen smärta - bara kärlek!

Du kommer alltid att vara kvar i mitt hjärta!
    Puss på dig!
    /Helena

• bodica

Denna vaggvisa från Saltkråkan sjunger jag varje kväll för Love då han ska somna i kväll sjunger jag den för dig också Tille.

Nu i ro slumra in
    i bädden så fin
    som blomman på äng
    i gungande säng.
    Och Guds änglar de små,
    breda vingarna ut,
    och kring barnet de stå,
    tll dess natten är slut.

Svar på tråden Tilles tråd