• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Jen80

En liten godnattpuss till en alldeles underbar liten Tille. Tänker på dej hela tiden och undrar hur det är med dig. Hoppas du får sova gott inatt.
    När stunden kommer så står det många änglar på rad för att få träffa dig. Du får leka med min lilla kisse där uppe. Hon saknar säkert en liten pojke då hon lekte mycket med min Liam som är några månader äldre än dig.
    Känner en Änglamamma där också som jag vet mer än gärna tar emot dig med öppna armar. Hon var en underbar mamma till sina barn och fick lämna dem alldeles för tidigt.
    En Änglafarmor som älskar att baka kakor kommer du också att få träffa. De godaste kakorna som finns ...
    Du kommer få det bra, där ingen smärta finns.
    Här kommer du alltid finnas i våra minnen och någon gång möts vi alla igen. Då kommer vi knappt känna igen dig för du kommer vara en glad och pigg kille med en massa hull på kroppen.
    God natt du söte vän...

• Ester1

Vad härligt att ni har haft sol i Sundsvall och att Tille har fått vara ute!

Hoppas ni får en bra kväll med besök och allt. Stora kramar och en liten lätt klapp på Tille.

• Ella79

Dag efter dag, gång på gång slås jag av att Du Tille verkar kunna leva på luft och kärlek hur länge som helst. Men då är det ju massor av kärlek också...Din speciella familj ger dig massor, massor, massor av kärlek...Önskar dig en skön och smärtfri natt med riktigt sköna och mysiga drömmar.../Elin

• Flippens mamma

God natt Tille lille! Hoppas du får sova gott.
    Tänker på dig och de dina!
    Maja o Flippen

• loppan1

Sov gott inatt, utan smärta. Kram från mig

• KristinaXX

Hoppas att ni får en bra kväll och natt hela familjen!
    Tänker på er. Tack för att vi får följa er hela dagarna..
    Kramar till er alla.

• nessie72
    God natt tille.....sov gott.....
    God natt familjen.....beundrar er styrka.....många varma kramar!!!!!
  • beibikär

Gonatt lille vän, sov sött, dröm vackert!
    Skönt att ni har vänner hos er ikväll...Krama varann!
    Önskar ni får en lugn natt. /Elisabet

Svar på tråden Tilles tråd