• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sömntutan

Ska nu tända ett ljus för dig lille Tilleman och hoppas på att du får sova gott i natt.
    Tittar självklart till dig i morgon också om inte förr.
    Snusar på din mjuka panna!
    Anna

• Esterella

Godnatt nu söte lille Tilleman, nu har du inte långt kvar och du är bland människor som älskar dej, du är en sån liten kämpe, en liten ängel.

Sov sött älskade lilleman, tänker på dej och din familj....

• illern i mitt liv

Hoppas oxå du får sova gott inatt utan smärta Tille.
    Du har verkligen fått oss tänka annorlunda och har man det jobbigt är det bara en bagatell i jämfört med det du går igenom.
    Tack Therese för att du orkar och vill dela med er av sorg och glädje.
    Skänker Tille många nätta kramar ,sov gott nu vännen .

• Mary Poppins

Godnatt Tille och familjen! Hoppas att ni får en lugn och skön natt.
    Mina troll har just somnat och jag ska sätta mig i soffan, dricka lite te och tända mitt lilla ljus för Tille!
    Många kramar!

• ADDI

God Natt Tille!!!!! Hoppas du får en fridfull natt...........
    Tänker på dig o familjen hela dagarna !!

KRAM Adina m familj

• sveamoder

Gonatt Tilleman!

Efter en lång dags prövning är det åter dax att krypa ner i sängen för kvällen!
    Och som Hemgård skriver om sitt tåg!  Har du bestämt dig Lilleman?
    Tänker du hoppa upp på det inatt??
    Eller orkar du vänta på Dea? Hon förstår nog om du inte orkar det!

Var det detta du hade som uppdrag?
    Att få upp ögonen på oss,
    som fått äran att få följa dig och din helt otroligt underbara familj.
    Fått oss att inse att vi ska ta vara på det underbara vi har,
    att allt annat är struntsaker.
    Att njuta, ta till vara på varandra och inte stressa runt bland allehanda aktiviteter,
    så vi glömmer varandra, familjen.
    Var det så du hade tänkt?

Tänk om du förstod Lilleman, hur älskad du är.
    Eller det gör du ju!

Ditt livsverk Tille,
    är mycket mer än vad andra åstadkommit under sina långa liv,
    om de nu åstadkommit något?

Älskade lille Tille-hjälten,
    älskade familjen....

Ingen kommer någonsin att släppa ut er ur sina hjärtan.
    Ni kommer alltid finnas hos oss alla!

Miljoner nattkramar!

Vi ses!

• Theresesmamma

Nu är ljuset tänt Tille, bara för dig gullunge!!
    Jag läste att du har varit ute idag, vad skönt med lite vårluft! Solen var riktigt härlig idag!
    Jag hoppas du har det bra och inte har allt för ont!
    Jag kommer in igen lite senare för att snusa lite mer och
    för att säga god natt!

• LOTTA N

Hej. Hoppas att dagen har varit bra för er och Tille och att badet inte gjorde honom allt för ont. Vad jag önskar att det fanns något jag kunde göra för Tille mer än att visa medmänsklighet och att ni finns i mina tankar hela tiden. Ni är så fantastiska som kämpar på och som låter oss andra som hittat hit ta del av Tille. Ni och Tille har verkligen rört vid det innersta i mig och jag kommer aldrig någonsin att glömma er. Livet är så orättvist ibland och jag blir så arg och får en svidande känsla i maggropen när jag tänker på det. Hoppas att ni och Tille har det så bra som ni bara kan nu. Kvällens ljus för Tille är tänt och tårarna rinner lite när jag tänker på er och tittar på bilderna av världens finaste kille...
    Massor med styrkekramar till er och små lätta snusningar på Tilles panna:
    .....^......
    ..../..\.....
    ...(....)....
    ...,~~,....
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____).

• Fiaflopp

Godnatt lilltrollet och hoppas du får en god sådan också....
    En text som jag bara älskar skriver jag då din resa är över gubben,tro inte att jag glömmer dig för det gör jag aldrig min tappre lillkille...
    Sov nu så gott som du bara kan...

Vi ses i morgon bitti...

//Sofia med ett hjärta tillhörande Tille-trollet

• Nellis

Älskade Tille, du och din familj är i mina tankar varje vaken sekund om dagen. Önskar er alla allt gott och vill sända er mina allra varmaste kramar.

Tårarna forsar och jag sitter och undrar hur ni orkar ta er igenom allt detta?

Sov så gott!

Svar på tråden Tilles tråd