• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • LisaP

God morgon Tille:.

Med dubbla känslor läser jag att du är kvar med oss ännu... Önskar att du får träffa Dea innan du sätter dig på det underbara tåg som magnus skrivit om..
    Du är allt en riktig fajter.. Tänk om alla bara hade hälften så mkt fajting instingt som du har, lille vän.. hoppas du får en fin dag Kram

• neeke72

Hej.
    Vad har pappa niklas för sida på familjeliv..?
    Hittar den inte.

kram

Cornelia 050403
  • Pluto123

Han pappa har TillesPappaNicklas här på familjeliv!

Mvh Johanna

• Athena1979

Lilla vän, jag hörde att du o mamma ligger o myser... *ler* vad härligt! Ta vara på även denna dag med din familj, du får med dig ännu mer minnen innan du kliver på tåget mot den fantastiska landet ovan oss. Ha en fin dag! *kramar*

• Helly78

Pluto; jo det har han, ngt fel på sök sidan.. komme rinte heller in..

• Cris

God morgon familjen, god morgon alla andra fantastiska människor här inne.
    Läser att Tillehjärtat ligger och sussar med mamma. Vad tryggt det låter.

Hemgårn: Dina brev till lilleman är så fantastiskt fina. Jag kan också se tåget framför mig, och ängen, och sjön med båten och metspöna. Jag tror att jag kan tala för många när jag säger att Du skänker även oss frid i sinne och hjärta med Dina berättelser om Dina och Tilles små utflykter på denna plats. Tack.

/Kristina

• Clown

God morgon! Tittar in här som vanligt och undrar hur det är med er.
    Ser att du Tille fortfarande är med oss! Hoppas ni får en fin dag.

Många kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Chva72

Jag har också haft en natt med drömmar om Tille, fast det var flera nätter sedan.. tänk vad många vi är som tänker på honom.. hoppas det ger något extra.

Igår åkte jag i närheten av Granlo och det kändes konstigt.. tänk, här finns Tille.. man ville bara leta reda på honom och snuuuusa.. men det gör ju hans föräldrar, vi andra får skänka honom varma tankar bara..

Ha det så bra lill-Tille, och jag vill sända mycket gos och snusningar till dig.. fjäderlätta pussar.. Sov så gott!

• MuminMy
    Hälsar dig välkommen till en ny dag *blåser fjäderlätta solpussar på din kind*

Du finns i mitt hjärta varje sekund, jag hoppas du känner vår värme och kärlek och att du inte klamrar dig kvar för vår eller din familjs skull, vi finns här för att fånga dem när du reser...
    /my - sjalmamma och effellare
Svar på tråden Tilles tråd