• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Marymamman

Godmorgon älskade lille Tille! Vilken kämpe du är. Tänk en ny dag och här nere vid huvudstaden skiner solen idag. Jag vill tro att solen senaste dagen har visat sig för dig Tille. Hoppas att den onsdag är snäll mot dig.

Tänker så på dig och din familj. Vilken styrka ni har, av aldrig skådat slag.

Massor av varma kramar!

• cilis

God morgon familjen. Hoppas att ni får en bra dag.

• sveamoder
    Godmorgon lille-Tille!

Ser att du slagit upp dina blå även denna dag.
    Lille lille Tille, väntar du så på syrran?
    Vem ger dig dina krafter?
    är det mamma och pappa?
    Dina underbara föräldrar som klarar detta svåra?
    Inte undra på att du är efterlängtad tillbaka,
    måste va ett svårt beslut
    vad du ska välja och ändå har du inget val.

Nu Tille ska jag pussa på min dotter som ska åka hem till sin pappa idag.
    Och denna gången känns det värre än någonsin,
    att veta att hon inte finns hos mig varje kväll.
    Nu kommer det dröja ända tills i maj innan hon kommer igen.
    Men hon kommer ju iallafall så jag får krama henne.

Ta det lugnt idag Tille, så orkar du vänta in syrran!!

Massa kramar!!
  • n k

God morgon Therese, Nicklas, Liam & Tilleman!
    Ville kika in och se hur er natt har varit... inget än.

Har fortfarande morgongrus i ögonen. Drömde vackra drömmar om fjärilar i natt.

Kikar in senare.
    Snusar lätt i din panna Tille.... min lilla kämpe!
    Nanna

• Laurencia

Tille lille, i dag kommer jag inte i gång med jobbet. Kan inte sluta tänka på dig. Önskar så att det fanns något jag kunde göra för dig och din familj, för att göra allt detta lättare för er. Alla ord känns så fjuttiga. Man känner sig ganska fjuttig själv, som inget kan göra. Du vet själv när det är bäst att kliva på tåget. Kanske blir det när hela familjen är samlad som någon annan skrev... du finns i mitt hjärta och mina tankar.

Idas mamma!
  • åttabarnsmor

God Morgon.
    Önskar Er en så bra dag som Ni möjligtvis kan ha.
    Tänker på Er.
    En lätt puss på Tilles panna bifogas.
    Kramar!

• Clown

Jag tror precis som alla andra, att du Tille vill vänta på din syster innan du släpper taget.
    Jättefint av dig Tille! Bara du inte lider alldeles för mycket lille vännen.

• solrosen74

Lilla Tille hjärtat gomorron till dig och din familj.
    Ännu en dag får vi följa dig, tyvärr har jag inte möjlighet att titta till dig under dagen då jag ska åka bort snart.
    Jag hopppas du får en bra dag omgiven av de som älskar dig.

Carpe Diem

Kramar Åsa

• etuna

Godmorgon Tille!
    Tänker på dig hela tiden!Du får mycket tid i mina tankar med ljus och värme!Vill bara hålla om dig,och pussa dig på pannan!Du är så stark lille vän,så stark men ändå så liten!Jag är nästan säker på att du kommer välja ett speciellt tillfälle,ett tillfälle där du känner att nu,nu är det rätt, nu kan jag lämna allt för jag har gjort mitt!Du är en underbar liten varelse,och dina föräldrar,dom är helt otroliga!Fast vi bor långt borta från varandra lille vän,så vet jag att vi kommer träffas,jag kommer få krama dig och ligga i gräset och känna stråna mellan tårna med dig, det vet jag!Njut nu idag Tille - solen lyser bara för dig!

Kramar till hela familjen!

Svar på tråden Tilles tråd